①③

620 80 35
                                    

Yugyeom'un Ağzından

Ne kadar o şekilde kaldık bilmiyordum ama en sonunda sakinleştiğini anladığımda usulca kafasını kaldırdı. O kadar masum duruyordu ki o seksi halinden eser kalmamıştı.

Her şeyi yeni yeni farkediyormuş gibi üstümün çıplak olduğunu gördü, tatlı bir şaşırma ifadesiyle kısa süre izledi beni ve ben de onu. Kıkırdadığımda farkedip hemen öksürdü ve kaçamak şekilde gözlerime bakmaya çalıştı.

"B-Ben şey.. Özür dilerim, böcek gördüm de."

"Böcek mi?"

Ne yani tüm bu olanlar böcek yüzünden miydi?

Usulca başını salladı.

"Tek korkum, fobim. Dalga geçme, cidden daha kötü krizlere girdiğim oluyor. Kolay sakinleşemiyorum o durumlarda. Neyseki sen vardın. Teşekkür ederim."

"Oh.. Dalga geçmem de, sadece şaşırdım."

Bana gülümserken tekrar üstümü farkettiğinde başını kaşıdı.

"Şey ben.. Tekrar özür dilerim, en iyisi gideyim."

O gitmeye yeltenirken yine kolundan tutup çektim kendime. Sardım kollarımla cenneti yeniden.

"Ben böyle olmayı sevmiştim."

Çıplak bedenime değdiğinden mi bilmem ürperdiğini hissetmiştim.

Benden tamamen geri çekilmeden başını kaldırdı ve bana baktı. Hâlâ onu kollarımla sararken bana böyle bakması beni bitiriyordu.

"Yugyeom?"

"Hm?"

"Bana neden bu kadar yakın davranıyorsun?"

Kısa bir süre susup gülümsedim. Ardından tek elimle BamBam'in o mükemmel saçlarını düzelttim.

"Çünkü kalbimde uçuşturduğun kelebekleri seviyorum."

***

BamBam'in Ağzından

Uzun bir günün sonunda eve varabilmiştim. Yolda yürürken gülmekten çenemin yırtılacağını bile düşünmüştüm. Çok güzeldi. Her şey çok güzeldi.

Eve geldiğimde kendimi direkt yatağa atmış ve gelen bildirim seslerine karşılık telefona bakmıştım. Yugyeom'un fotoğraf attığına dair bildirim geldiğinde hiç düşünmeden baktım.

 Yugyeom'un fotoğraf attığına dair bildirim geldiğinde hiç düşünmeden baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

156 beğeni
yu_gyeom_ #themostbeautifulday
8 yorumun tümünü gör

Fotoğrafı atalı çok olmamıştı ancak şimdiden 156 beğeni almıştı. Üstelik yaptığı açıklama beni öylesine mutlu etmişti ki.. Gülümsedim. Ben de onun beni çektiği fotoğrafı atmak istedim.

I HATE YOU - YUGBAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin