②⑦

430 70 18
                                    

Sınıf pikniğimizin üzerinden 2 hafta geçmişti. Jungkook sürekli bana bulaşmaya çalışıyordu ancak Yugyeom da buna karşılık onu sürekli durduruyordu.

Bugün okulda tören olması ve o törende hocaların isteğiyle bir konuşma yapacağım için özenle giyinmiştim. Konuşma hazırlamıştım ancak zaten doğaçlama konuşmama da güveniyordum, bu benim için pek bir şey ifade etmiyordu.

Bunun yanı sıra fazla kaşındığı için Jungkook'da konuşma yapacaktı. Başta özellikle de benden sonra çıkacağı için fazla isteksiz olsa da daha sonra bana karşı kendi kendine hırs yapmıştı.

Tören son derslerde yapılacağı için tüm gün sınıfın içinde tertemiz kıyafetlerimle oturacak olmam Mark hyungu biraz germişti. Bu yüzden beni de geriyordu. Çünkü aksi takdirde tüm ceza bana kalacaktı.

Sınıfa girdiğimde tüm gözlerin bana çevrildiğini anlarken Jae'nin ıslığıyla kıkırdayarak ona baktım. Diğerleri de bana gülerek bakarken Dong Min'in de aralarında olduğunu farkettim.

 Diğerleri de bana gülerek bakarken Dong Min'in de aralarında olduğunu farkettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hyung, konuşma mı yapacaksın yoksa mankenlik ödülü falan mı alacaksın?"

"Ona da potansiyelim var, değil mi?"

Havalara girmiş biçimde göz kırparken gelen sese karşılık Yugyeom'un olduğu tarafa döndüm. Yere eğilmiş bir şey aldığını farkedince telefonu da görüş açıma düşmüştü.

Jungkook henüz gelmemişti, tek oturuyordu. Telefonunu aldığında ciddi bir şekilde bana bakıp tekrar önüne döndü. Ben de tekrar bizimkilere döndüğümde birçok övgüye maruz kalmıştım.

Jungkook'un henüz gelmemiş olması merak uyandırmıştı. Bana karşı bu kadar iddealıyken ne yapacaktı ve nasıl konuşacaktı merak ediyordum. Gerçi prova alındığı zamanlar görüyordum ancak benden iyi konuşabildiğini düşünmüyordum.

Jungkook tüm havası ve sert bakışlarıyla içeri girdiğinde tüm gözler ona dönmüştü. Tamam Jungkook'tan hiç haz etmiyordum ama yalan da söyleyemezdim. Yakışıklı ve seksi gözüküyordu.

Kızlar Jungkook'u gözleriyle yedikten sonra Jungkook sırasına geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızlar Jungkook'u gözleriyle yedikten sonra Jungkook sırasına geçmişti. Daha sonra dersler işlenmeye başladığında heyecanım geçen herbir dakikada daha da artıyordu. Biliyordum, heyecan yapacak bir şey yoktu. Bu tür şeylerde de iyiydim ama yine de heyecanlıydım. Benim için önemliydi. Özellikle de o konuşmayı sevdiğim adamın önünde yapacaktım, bu çok daha fazla bir gerilme sebebiydi.

I HATE YOU - YUGBAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin