674 83 18
                                    

"Korkma, sana zarar vermeyeceğim Bam."

Kısa bir süre gözlerinin içine baktım Yugyeom'un. Ardından boğazımı temizleyerek bakışlarımı ondan kaçırdım.

"Ben.. Biraz daha dans etmek istiyorum."

Telefonumu koyduğum yere ilerlerken aynadan başını salladığını ve beni rahat görebileceği bir yere oturduğunu görmüştüm. Yani beni izleyecekti. Bu nedensiz yere heyecanlanmama sebep olurken telefonumu aldım elime. Seventeen - Very Nice açarak salonun orta kısmındaki yerimi aldım ve şarkının başlamasını bekledim.

"Very Nice.. Güzel seçim."

Yugyeom'un sesini duymamla bildiğim hareketleri yapmaya koyuldum.

Tamamen şarkıya odaklanmış ve üzerimde sanki askı varmışcasına kendimi kaptırarak hareketleri yapıp tamamlanmıştım. Şarkı bitiminde derin bakan gözlerim, aralanmış dudaklarım ve nefes seslerimle ben bile kendimi seksi bulmuştum. Ben bulmuşsam Yugyeom..?

Bu düşünce aklımdan geçerken Yugyeom'a döndüm hemen. Sanki onun burada olduğunu yeni idrak etmiş gibiydim. Dudaklarını yalayıp hafifçe ısırdığını gördüğümde kalbimde bir hareketlenme olduğunu hissettim. Kafamdaki her şeyi atmaya çalışırken utandığımı da farkettim. Hafif allaşan yanaklarımı belli etmemek için bahanem hazırdı, dans etmem.

Neyseki farketmemiş olacak ki bu konu hakkında yorum yapmadı.

"Mükemmel dans ediyorsun Kun."

"Teşekkür ederim."

Yugyeom oturduğu yerden kalkarak telefonunu açtı. Şarkı açtığını anlamam uzun sürmemişti. Terleyen tişörtümü hava yapmak için sallarken Yugyeom'un oturduğu yere doğru yöneldim. Bu sırada Yugyeom'un bana baktığını, daha doğrusu göğsüme baktığını farketmiştim. Sanırım içim belli olmuştu. Bir şey demeyerek onun oturduğu yere oturdum ve Yugyeom'u izlemeye başladım. Kulaklarıma dolan EXO - Growl ile heyecanım artmıştı.

Bu arada Bad ve Growl'u birde Yugyeom'umuzdan izleyin

Yugyeom'un dansını izlerken sanırım ağzım açık kalmıştı. Hareketleri o kadar güzel yapıyordu ki orijinalinden mükemmeldi sanki. Ben hayranlıkla onu izlerken gözlerimin parladığına yemin bile edebilirdim.

Kaç haftadır tepkisiz duran çocuğa ne yaptın Kim Yugyeom, söylesene?

Bitirdiğinde nefes nefese bana dönen Yugyeom'a karşılık gülümsedim ve alkışladım. Dedim ya işte.. Dans. Bana olmadık şeyleri bile yaptırabiliyordu. Yugyeom ise ben gülümseyince gülmüştü ve gülüşü mükemmeldi.

I HATE YOU - YUGBAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin