Yugyeom'un çarşamba günü yaptığı gerizekalılığından sonra perşembe günü de onunla konuşmamıştım. Trip veya başka bir şey farketmez, tavrımda gayet haklıydım. İlk defa öpmeye cesaret etmişken anı bozması sinirimi bozmuştu, gerçi bozmaya da devam ediyordu.
Bu iki gündür Jungkook onun yanında çok duruyordu ve bu da benim yanıma gelip düzgünce konuşmasını engellemişti. Gerçi hoş, gelse bile ben cevap verir miydim orası muammaydı. Perşembe akşamı televizyon izlerken Yugyeom'dan gelen mesajla bakışlarım telefonuma inmişti.
Yugyeom
BammieeBammie~
?Yugyeom
Ama neden 2 gündür benimle konuşmuyorsun
Ne yaptım anlamıyorum kiBammie~
Tam bir salaksınYugyeom
Ya of
Tamam salağım
Hadi barışalımBammie~
Hayır sinirliyimYugyeom
Ya ne yaptım ki
Başımı vurdumBammie~
Eğer başını vurma şeyi ortaya çıkmasaydı
Orda çok istediğin bir sahne yaşanacaktı.Yugyeom
Çok istediğim bir sahne mi
Dur şimdi düşünüyorumBammie~
PekiYugyeom
dUR BİR SANİEY
YOSKA
SNE BENEİ
ÖPECEKE MİYDİN?Bammie~
:)Yugyeom
NE
NE
NE
NE
NE
NE
NE
NE
NE
NE
NEVerdiği tepkilere kıkırdayıp konuşmadan çıktım ve telefonu kapattım. Saatler sonra telefonu açtığımda 'ne' içerikli 27 mesaja daha rastlamıştım. Ertesi gün ise bir şekilde yanıma gelip gönlümü almayı başarmıştı. Ki gönlümü alabilmesindeki en büyük etken aldığı çikolataydı. Ah Kim Yugyeom.. Kalbimi nasıl çalacağını iyi biliyorsun.
***
Haftasonu kafeye gitmemiştim ama uzun zamandır düşündüğüm şeyi yaparak saçlarımı kahverengiye boyatmıştım. Uzun zaman beyaz olan saçlarımı değiştirmek bana iyi gelmişti. Bazen değişiklikler gerçekten iyi geliyordu. Tabii bu durumdan Yugyeom'un henüz haberi yoktu, söylemek istesem dahi görünce şaşırmasını istemiştim sanırım.
(Of ooof, kahverengi Bam)
Pazartesi saçlarımı özenle şekillendirdikten sonra heyecanla gitmiştim okula. Tabii bunu belli etmiyordum ama Yugyeom'un tepkisi için heyecanlıydım işte.
Bu heyecanın yanı sıra Mark ve Jaebum hyungun son olanlardan haberi yoktu. Özellikle Mark hyung, Yugyeom ve ben konusunda aşırı ima yapmıştı ve ben her seferinde öyle bir şey olmayacağını söylemiştim. Kendi oltama düşmüştüm sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE YOU - YUGBAM
Fanfiction"Hoş geldin Kunpimook Bhuwakul, iyi anlaşacağımıza eminim."