"Her şeyi anlatacağım."
"Ne bekliyorsun?"
Yugyeom'un sinirle söylediği şeye karşılık Jackson hyung ortalığı kontrol etti.
"Biraz daha sakin bir yere geçelim."
Yugyeom sinirle dudaklarını yalarken onun koluna girip Jackson hyungun arkasından ilerledim. Jackson hyung bize ne anlatacak gerçekten çok merak ediyordum. Daha sakin bir yere geçtiğimizde Jackson hyung oturmak için bir binanın bahçe duvarlarının üstünü işaret etti.
"Oturun."
"Bana emir verme."
"Yugyeom, bu ciddi bir konu. Oturur musun?"
Jackson hyung ve Yugyeom'un gergin bakışmalarından sonra Yugyeom'u oraya oturttum, yanına da ben yerleştim.
Jackson hyung yere bakarak gözlerini kapadı ve derin bir nefes alarak kafasını kaldırıp bize baktı.
"Jungkook'un kuzeni..."
Jackson hyung devamını getiremiyormuş gibi yutkundu. Kısa bir sessizlik oluştuğunda Yugyeom atıldı.
"Namjoon hyung?"
"Namjoon."
Yüzünde oluşan garip gülümseme görülmeye değerdi. Acı ve mutluluğun karışımı gibiydi. O sırada dayanamayarak çok merak ettiğim soruyu sordum.
"Jungkook'u tanıyor muydun?"
"Tanıyorum."
"Devam et."
Yugyeom'un ciddi ve sakin bakışıyla Jackson hyung devam etti.
"Namjoon benim ortaokuldan beri arkadaşım. Arkadaştan öte dostum. Ama aramız hiçbir zaman bununla kalmadı. Biz kesinlikle dosttuk, ama duygularımız dosttan öteydi. Birbirimize olan duygularımız görmezden gelinecek bir şey değildi. Hâlâ da öyle."
Şaşırmıştım ve bir şeyleri kafamda oturtmaya çalışıyordum. Bunun üstüne Yugyeom atıldı.
"Yani siz.. Namjoon hyungla birbirinizi seviyor musunuz?"
Yugyeom'un sorusuyla başını salladı Jackson hyung.
"Evet."
(Şuna bir açıklık getirelim Namjoon yüzünden linç yemek istemiyorum. NamSon kesinlikle friendshipim dnjfkdkdkd. Ama Korece isim bulmaktan sıkıldım. GOT7 daki üyeler tükendi -Ah MarkSon- dedim bari Namjoon olsun dmsxksmkx)
Yugyeom şaşkınca Jackson hyunga bakarken ben de olayları anlamlandırmaya çalışıyordum. Jackson hyung ise lafına devam etti.
"15 yıl oldu. Onu tanıyalı, onunla yakın olalı. Koskoca 15 yıl. Birbirimizin ciddi anlamda her şeyi olduk. Hayatımızın her anında birbirimizin yanındaydık, destek olduk. Hayallerimiz de ortaktı, iyi bir dansçı olmak. Biz bunun için yıllardır çalışıyoruz ama çok zor yollardan geçtik. Özellikle Namjoon'un ailesi. O kadar katı, sert ve baskıcılar ki... Bize dans konusunda hep engel oldular. Beni seviyorlardı ama dans meselesinden sonra Namjoon'u benim bozduğumu düşündüler. Ama biz hayallerimizden vazgeçemedik. Onları karşımıza bile aldık ve ne kadar bizi ruhen yorarlarsa yorsunlar bunun üstesinden geldik. Bana eskisi kadar sevecen yaklaşmıyorlar, sanırım hâlâ aynı düşüncedeler. Oğullarının dansçı olmasını istemiyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE YOU - YUGBAM
Fanfiction"Hoş geldin Kunpimook Bhuwakul, iyi anlaşacağımıza eminim."