0.7

19.6K 1.3K 3.2K
                                    

instagram: roenvia


"Oha Lalisa Dün dizi reytingte #1 oldu."

Gülümsedim ve Jennie'ye baktım. "Evet çok mutluyum."

Rose gülümsedi ve telefonuna baktı. "Jeon Jungkook, bugün ünlü yapımcı ve kanal sahibi Min Gyu Manoban'ın kızı oyuncu Lisa Manoban ile at çiftliğinde görüntülendi. İkilinin sevgili olup olmadığı bir süredir konuşuluyordu. Aynı kıyafetleri giyen, çift saatleri takan ikili hayranlarının kafasını karıştırmıştı. Bazıları sevgili olduklarını söylese de bazıları buna karşı çıkıyordu. Fakat Lizkook çifti bugün ilk defa beraber görüntülendi ve ikili sevgili dedikodularını doğrulamış oldu! Jeon Jungkook'un samimi tavırları dikkat çekti."

Gözlerim açıldı. "Dünkü haberi niye sürekli okuyup duruyorsun?"

Rose gülümsedi ve tableti bize çevirdi. "Ya ne kadar tatlı sarılmışsınız."

Göz devirdim. Fotoğrafa baktığımızda çok tatlı ve birbirine seven bir çift gibi duruyorduk ama gerçekler içler acısıydı. Jennie telefonuna baktı. "Big Hit entertainment'ten beklenen açıklama sabah geldi. 'Yeni çiftimiz Jungkook ve Lisa'ya mutluluklar dileriz.'"

Göz devirip ofladım. "Yeter ya şunları okumayın. Önemli olan dizim ve dün gece #1 oldu."

Jisoo ayağa kalktı ve göz devirdi. "Haklısın. Ayrıca takipçilerin aşırı artıyor Lisa."

Rose dudağını büzdü. "Ve nefret yorumları da. Fotoğraflarının altına o kadar iğrenç yorumlar gelmiş ki.."

Jennie göz devirdi. "Kıskançlıktan."

Başımı olumlu anlamda salladım. Zaten bunu biliyordum. Bu yüzden hiçbir yorumu okumama kararı almıştım ve ortalık biraz durulana kadar Instagram'a girmeyecektim.
Jisoo gülümsedi ve bana yaklaşıp sarıldı. "Sakın yorumları okuma. Hayatına normalmiş gibi devam et."

Başımı olumlu anlamda salladım. Zaten çok takıntılı biriydim. Yorumları okursam kanser olurdum muhtemelen.

Ofladım ve üstüme deri ceketimi geçirdim. "Benim sete gitmem lazım."

Rose dudağını büzdü. "Daha Park Jimin ve Jeon Jungkook kavgasını konuşacaktık."

Ofladım. "Sonra Rose sonra."

Jennie gülümsedi. "Tamam sen git. Biz biraz daha burda takılırız."

Başımı olumlu anlamda salladım ve kızlara öpücük atıp odamdan çıktım. Aşağıya indiğimde ev bomboştu. Annem ve babam zaten kanaldaydı. Dışarıya çıkıp beni bekleyen arabaya bindim.

Çok gergin hissediyorum ve hala reklam ilişkisi konusunda kararsızdım. Aniden telefonum titrediğinde telefonumu açıp mesajlara girdim.

jeonjungkook: seni almaya geleceğim bir şeyler yaparız.

lisa_manoban: olmaz çünkü sete gidiyorum.

jeonjungkook: setten çıkınca alırım.

lisa_manoban: o zaman çok yorgun oluyorum. Yarın buluşalım.

jeonjungkook: yarın olmaz pratik yapacağım.

lisa_manoban: banane bundan.

jeonjungkook: setten çıkınca alırım seni.

lisa_manoban: yorgun oluyorum diyorum.

jeonjungkook: ben seni gevşetirim :d

impresive | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin