"Anne bıktım artık. Sus."
Annem saçlarını geriye attı. "Ne? Doğru söylüyorum evlenin işte."
"Çok meraklıysan sen evlen Jungkook'la."
Annem gülmeye başladığında bende güldüm. İkimizin de artık sinirleri bozulmuştu.
Ayağa kalktım ve siyah eteğimi düzelttim. Üstümde beyaz bluz vardı. "Şunu Jungkook'un yanında da söyleyip durma. Rezil oluyorum."
Annem benim taklidimi yaptı ve göz devirdi. "Neyse sana bir şey demeyeceğim. Sonuçta Jeon Jungkook'u kendine aşık ettin."
Göz devirdim. Annem cidden para manyağıydı.
Aniden odamın kapısı açıldığında hizmetli içeriye girdi."Lisa hanım Jeon Jungkook geldiler. Aşağıdalar."
Yüzümü gülümseme sardı. "Teşekkür ederim. Geliyorum."
Hizmetli odadan çıktığında aynaya heyecanla baktım. Sanki ilk defa buluşuyorduk.
3 gündür çok yoğundu. Yeni albümü için çalışıyordu. Onu çok özlüyordum.
Annem saçlarımı düzeltti. Birden bluzumu aşağıya indirdiğinde gözlerim açıldı. Direk yukarıya çektim.
"Ne yapıyorsun?"
Annem göz devirdi. "Erkekler böyle şeylerden hoşlanır."
Başımı iki yana salladım. "İğrençsin."
Daha sonra göz devirdim ve topuklu ayaklarımın sesiyle odamdan çıkıp aşağıya inmeye başladım.
Aşağıya indiğimde Jungkook salonda oturuyordu. Gülümsedim ve yanına doğru yürüdüm. "Geldin."
Üstünde beyaz bir tişört altında siyah dar bir eşofman vardı. Kahve saçları dağınık ve kıvırcık gözüküyordu. Çok cooldu.
Ayağa kalktı. "Sanki askerden geldim."
Hızla yaklaşıp kollarımı boynuna doladığımda gözlerimi kapattım. Jungkook da kollarını belime doladı.
"Beni bu kadar özledin mi?"
Kaşımı çattım ve geri çekildim. "Sen beni özlemedin galiba."
Jungkook gülümsedi. "Özledim tabiki."
Kollarımı birbirine bağladığımda beni tekrar kendine çekti. "Saçmalama. Çok özledim."
Gülümsedim ve boynunu öptüm. "Hep böyle kalsak olur mu?"
"Olmaz."
Annemin sesini duyunca geri çekildim. Sesimi nasıl duymuştu o da merak konusuydu.
Yanımıza doğru yaklaştı. "Hoşgeldin Jungkook."
Jungkook başını salladı. "Hoşbuldum."
Bunu da evliliğe bağlamazsa benim adım Lalisa değildi.
Annem gülümsedi. "İlişkiniz çok güzel."
Jungkook gözlerime baktı. "Evet."
"Evlenmeyi düşünüyor musun?"
Dişimi sıktım. "Anne."
"Düşünüyorum."
Gözlerim açıldı. Şaşkınca Jungkook'a baktım. "Ne?"
Jungkook gülümsedi. "Evleneceğiz."
Kaşımı çattım."Peki bundan benim niye haberim yok?"
Annem mutluluktan bayılacaktı. "Tamam. Ben her şeyi ayarlıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impresive | liskook
Fanfiction"Biz aynı şeyleri giyerek bile dünya gündemine oturuyorsak sevgili olursak yer yerinden oynar. Bu yüzden şu andan itibaren çıkıyoruz." ©2019 |roenvia