Taehyung'dan
Lisa gülümsedi. "Tzuyu seni severim bilirsin. Neden tanımadığın biriyle evleniyorsun ki?"
Tzuyu gülümsedi ve gözlerime baktı. "Ben Tae'yi bir yıldır tanıyorum. Bence yeterli. Arkadaşlığımız vardı ve aşka dönüştü."
Yoongi yüzünü ekşiltti. "Kore drama."
Göz devirdim ve elimle takım elbisemi düzelttim. Şaka falan değil tam bugün evleniyordum. Belki de birkaç saat sonra.
Mekan balonlarla ve doluydu. Jimin ile baya süslemiştik. Pankartlar içecekler pastalar doluydu. Davet ettiğimiz kişiler yavaş yavaş geliyordu.
Tzuyu siyah saçlarını geriye attı ve kısa gelinliğini düzeltti. "Çok heyecanlıyım."
Zorla gülümsedim. "Bir de onu bana sor."
Jungkook göz devirdi. "Bir de bana sor."
J-Hope gülümsedi. "Taekook."
Herkes bir anda Yoongi'ye baktığında göz devirdi. Bana sinirli olduğunu biliyordum. Evlenemi asla istemiyordu.
Aslında kimse istemiyordu.
Tzuyu'u sevmediğimi biliyorlardı. Bunu tamamen inat ve intikam için yaptığımı da biliyorlardı. Ama onlara göre bu çok fazlaydı.
Gözüm dönerse her şeyi yapabilirdim ve gerçekten evlenecektim.
Jennie zaten umursamıyordu.
Kaç gündür Kai ile görüntüleniyordu. Beraber kafelere, parklara, barlara gidiyorlardı.
Beni tamamen unutmuştu.
O kadar kötü hissediyordum ki kendimi sanki 1 ay öncesine kadar beni seven, yanımda yatan, şirinlikler yapan kız o değildi.
O kadar düşmüştü ki gözümden... O kadar yakmıştı ki canımı...
Lisa kaşını çattı. Rose ile yan yana durmuş sinirle Tzuyu'a bakıyorlardı. Jennie ile yakın oldukları için Tzuyu ile evlenmemi onlar da istemiyordu.
Jungkook gözlerime baktı. "Eee nikah memuru nerde?"
Namjoon göz devirdi ve arkasına yaslandı. Jisoo da yanında oturuyordu. İkisi de çok keyifsizdi.
Bebek mevzusu yüzünden Jisoo hala durgundu. Namjoon da ona destek oluyordu.
Gülümsedim ve siyah saçlarımı geriye attım. "Ben odama çıkacağım. Biraz daha uğraşayım saçlarımla."
Tzuyu gülümsedi. "Seninle gelmemi ister misin?"
Yoongi göz devirdi. "Nikah öncesi seks complite."
Gülümsedim. "Yok. Hemen geleceğim."
Tzuyu başını sallarken hızla merdivenlerden çıktım ve odama geldim.
Kapıyı kapattığım anda elimle kalbimi tuttum. Kendimi bok gibi hissediyordum. Kalbim yerinden çıkacak gibi atarken gözlerimin dolmasına engel olamadım.
Hayır Tae. Sen aşktan daha güçlüsün.
Hayır Tae. Sen aşktan daha güçlüsün.
Tzuyu'a bakarken ister istemez gözümde Jennie canlanıyordu.
Beraber kurduğumuz hayaller aklıma geliyordu.
"Biz evlenirsek eğer ben kısa bir gelinlik giyerim."
Gülümsedim. "Boyun kısa diye mi?"
Jennie göz devirdi. "Hayır şapsal rahat dans edelim diye. Ben o gün çok eğlenmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impresive | liskook
Fanfiction"Biz aynı şeyleri giyerek bile dünya gündemine oturuyorsak sevgili olursak yer yerinden oynar. Bu yüzden şu andan itibaren çıkıyoruz." ©2019 |roenvia