özel bölüm

13.2K 938 2.2K
                                    

"Tutkunun olmadığı aşk, aşk sayılmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tutkunun olmadığı aşk, aşk sayılmaz."

Dikkat cinsel içerik bulundur! 🙂

---------------------------------------------------------

"Evet sonunda" Rosé saçlarını geriye atıp Jisoo'yu gösterdi. "Sonunda Jisoo evleniyor."

Jennie göz devirip koltuğa oturdu ve telefonuyla uğraşmaya başladı. "Hamileyken evlenmeyen de ne bileyim?"

Gülmemek için kendimi zor tutarken Jisoo'nun gözleri açıldı. sandalyesinden doğrulup masasındaki rimeli alıp Jennie'ye fırlattı. "Saygılı ol seni küçük! Annemler duyarsa gerçekten kötü olacak!"

Gülümsedim ve aynadan kendime baktım Süper mini siyah elbisemi düzelttim. Göğüs dekolteli ve sırtı komple açıktı. Siyah saçlarımı da geriye atıp kırmızı rujumu çıkardım ve dudaklarıma sürdüm.

Tamam, çok sıcak gözüküyordum.

Rosé kafama hafifçe vurdu. "Hey Jisoo'un güzel olması için uğraşacağız. Bu ne hadsizlik!"

Yüzümü ekşiltttim. "Sen sabahtan beri makyaj yapıyorsun ama!"

Rosé gülümsedi ve yerinde zıpladı. "Tabi yaparım! Jimin sonunda dünya turundan döndü. Bugün onu ilk kez göreceğim."

Nefesimi dışarıya verip başımı iki yana salladım. Jisoo da ayağa kalkıp önü kısa arkası uzun gelinliğe baktı ve tacını düzeltti.

O, gerçekten peri kızı gibiydi.

Aniden kapı açıldığında içeriye Namjoon şık bir takım elbise ile girdi. Jennie gözlerini kısıp ayağa kalktı. "Hey damat efendi! Kapıyı çalmadan neden giriyorsun?"

Namjoon'un omzundan Jungkook başını çıkardı. "O kapı çalmayı sevmez."

Gözleri direkt beni bulduğunda şirince gülümsedim. Tanrım ona gerçekten aşıktım.

Biz de evlenmeyi düşünüyorduk. Jungkook evlenme teklifi etmişti ama şu an çok yoğun programları olduğu için evlenemiyorduk. Zaten evlensek de hayranları yüzünden birkaç yıl gizli kalacaktı.

Namjoon Jisoo'ya bakıp başımı iki yana salladı. "Sen gerçek olamazsın."

Jungkook'un kafası hala Namjoon'un omzundayken yüzüne çevirdi. "Karnına bak gerçek olduğunu anlarsın."

Jisoo aniden dişini sıkıp masadaki diğer rimele uzandığında Jungkook'un gözleri açıldı. "Jisoo Noona, Jisoo Noona, Yaşa Noona."

Jisoo rimeli elinden bırakıp ellerini göğsünün altında birleştirdi. "Bebek doğduğunda Jungkook ve Lisa'ya asla göstermeyeceğim."

Dudağımı büzdüm. "Benim ne suçum var ya?"

Jungkook gülümsedi ve gözlerime baktı ve kadife ses tonuyla konuştu.

impresive | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin