4.0

19.1K 1K 4.1K
                                    

Cinsel içerik.

Jungkook'tan

"Nerde bu kız deli olacağım."

Taehyung kaşını çattı. "Ya olum belki kafasını dinlemek istiyor."

Göz devirdim. "Tae barıştık biz. Durduk yere nereye gitsin bu kız? evinde de değil. Telefonlarımı da açmıyor."

Dünden beri Lalisa'dan haber alamıyorduk ve ben artık cidden delirmek üzereydim. O kadar kötüydüm ki kalbim çarpıyordu nefes alamıyordum.

Hara'ya baktım. "Hara bak.. Lalisa en son senin arkadan dışarı çıktı."

Hara başını iki yana salladı. "Gerçekten ben görmedim."

Jin kaşını çattı. "Hara doğru söyle bu önemli."

Hara birden bağırdı. "Neden bana inanmıyorsunuz? Benim ne işim olur Taylandlıyla."

Yüzümü ekşiltip göz devirdim. Lalisa hangi deliğe girdiyse bulacaktır. Ama aklımda çok kötü şeyler vardı.

Namjoon dudağını yaladı. "Aklımda sadece bir kişi var."

Gözlerine baktım. "Bende aynı kişiyi düşünüyorum."

Taehyung da onayladı. "Bende."

Tabiki de Sehun'dan bahsediyorduk.

Eğer Lalisa'yı tekrar kaçırmaya cesaret ettiyse onu bu sefer değil Namjoon ya da piç babası kimse elimden alamayacaktı.

Jin Hara'ya baktı. "Sen gelsene bir benimle."

Hara başını salladığında beraber kapıya doğru yürüyüp dışarı çıktılar

Göz devirdim. Yoongi ayağa kalktı. "Boşuna düşünmeyin. Yüzde yüz Sehun kaçırdı."

Sinirle gözlerimi kapattım. "Salak kafam. Salak kafam. Dünden arayacaktım. Mal gibi bekledim."

Aniden kapı çaldığında göz devirdim. J-Hope hızla ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdü ve açtı.

Birden Jisoo hızla içeriye girdiğinde gözlerim açıldı. Ayağını yere vura vura yürürken Namjoon'un gözlerine bakıyordu.

"Sen kimsin?"

Namjoon ayağa kalkıp Jisoo'nun önünde durdu. "Ne oldu? Nerdesin kaç gündür?"

Jisoo başını salladı ve sinirle gülümsedi. "Sana artık hiçbir şey diyemiyorum Namjoon. Ne desem eksik kalacak çünkü."

Namjoon çok sakindi. "Jisoo ne oldu?"

Jisoo birden bağırdı. "Bir de soruyor musun? Sen kimsin de Rose'yi tehtid ediyorsun?"

Gözlerim açılırken Tae ile birbirimize baktık. Bundan haberim yoktu.

Namjoon yutkundu. "Jisoo bak..."

Jisoo aniden elini kaldırıp Namjoon'a tokatı geçirdiğinde gözlerim açıldı.

Namjoon'un kafası yana kayarken Jisoo cidden sinirliydi. Gözü dönmüştü.

Tae'nin ağzı açık kalmıştı. Dudağımı ısırdım. Namjoon'un sakin kalmasına şaşırıyordum.

Jisoo sinirle bağırdı." Sen hayatımda gördüğüm en bencil adamsın Kim Namjoon."

Namjoon kendini topladı. "Bak Jisoo ben sadece kardeşimi koruma..."

Jisoo sözünü kesti. "Siktirme şimdi kardeşini bana."

Dişimi sıktım. "Laflarına dikkat et."

Jisoo yüzüme baktı. "Sen kes çeneni. Lisa nerde? Onun hesabını ayrı soracağım sana."

impresive | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin