instagram: roenvia
Taehyung'dan
"Sessiz olun çünkü kızlar her an uyanabilir."
Namjoon'a bakıp başımı olumlu anlamda salladım ve paketleri açmaya devam ettim. Çok az ışık olduğu için görmede iyi değildim.
Jimin ve Jungkook karşı karşıya koltuklarda yatarken ikiside tepkisizce bizi izliyordu. Mimikleri bile oynamıyordu."Olum siz gerizekalı mısınız? Sizi daha ne kadar dövebilirim?"
Jungkook ve Jimin hiçbir şey demeden Namjoon'un yüzüne baktığında Namjoon sinirle siyah saçlarını geriye attı.
"Geberip gitmek mi istiyorsunuz? Siz idolsünüz. Hadi V içse tamam diyeceğim. Sahnedeyken krize girseniz ne olacak? Yarın nasıl pratik yapacaksınız? Birazcığı bile sizin dansınızı sesinin her bokunuzu etkiler."
Jungkook gözlerini kapattığında Jimin hala tepkisizce Namjoon'a bakıyordu."Tamam Jungkook zaten yapar. Sana ne oluyor Jimin? Jungkook'a abilik yapacağına saçma sapan davranıyorsun. Hastalığını ilerliyordu bunu bilmiyor musun?"
Hoseok kaşını çattı. "Tamam RM. Kızlar uyanacak."
Namjoon göz devirdi ve nefesini dışarıya verdi. "Bu konu burda bitmedi."
Daha sonra tekrar bizim yanımıza geldi ve malları poşetlerden çıkarmaya devam etti. Jungkook'a baktığımda gözleri kapalıydı ama bacakları deli gibi titriyordu. Jimin ona göre daha iyiydi. Hoseok başını iki yana salladı. "Jungkook en az bir hafta dans edemez."
Yoongi sinirle göz devirdi. "Salak bu çocuk. Tam bir mal."
Başımı olumlu anlamda salladım.
Jin kaşını çattı. "Neden kendine bunu yapmaya devam ediyor?" Hiçbirimiz bir şey demesek de cevabını gayet iyi biliyorduk. Acı çekiyordu. Bu şekilde bir şeyleri unuttuğunu sanıyordu. Sakinleştiğini sanıyordu. Babası ve Sehun yüzünden yeterince zarar görmüştü zaten. Hele ki babası... Korenin en zengin adamı olacak orospu çocuğu Jungkook'a babalık yapmamıştı. Onu reddetmişti. İstememişti. En kötü yurda koyup eziyet etmişti. Bize de yaptığı gibi.
Jungkook'un en çok zoruna giden Sehun'un kraliyet ailesinde gibi büyümesiydi. Dudağımı ısırdım ve Jungkook ve Jimin'e baktım. "Bir şey olmaz."Namjoon kaşını çattı. "Olur V. Jimin'in albümü daha yeni çıktı. Yarın 2 gün sonra SBS de performans sergileyecek."
"Taehyung?"
Jennie'nin sesini duyduğumda gözlerim açıldı. Sesi yukardan gelirken elimdeki paketleri bıraktım.
Namjoon telaşla gözlerime baktı. "Hemen yukarıya çık. Bir daha inme."Başımı olumlu anlamda salladım ve koşarak merdivenden çıktım. Tam da zamanında uyanmıştı.
Jennie'yi karşımda gördüğümde gülümsemeye çalıştım. Kahve uzun saçları dağınıktı. Beyaz ayıcıklı geceliği ve pembe uyku bandı ile yeni kalktığı çok belliydi.
"Nerdesin sen?"
Dudağımı ısırdım ve yaklaşıp kolumu omzuma attım. "Bir şeyler atıştırdım. Hadi uyuyalım güzelim."
Jennie'nin gözleri küçücüktü bana baktı. "Niye üstünde pantolon ve ceket var?"
Dudağımı ısırdım."Ne önemi var? Boşver."
Jennie ile odamıza girdiğimizde Jennie direk yatağa oturdu ve yüzüme baktı.
Çok tatlı gözüküyordu. Uykudan gözleri yok gibiydi. Makyajsız yüzü ile daha güzel gözüküyordu. Ceketimi çıkardım. Daha sonra tişörtümü çıkarıp bir kenara attım. Jennie vücuduma bakarken gülümsedim. "İstersen uyumak dışında başka şeyler de yapabiliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impresive | liskook
Fanfiction"Biz aynı şeyleri giyerek bile dünya gündemine oturuyorsak sevgili olursak yer yerinden oynar. Bu yüzden şu andan itibaren çıkıyoruz." ©2019 |roenvia