2.7

20.5K 1.1K 3K
                                    

Namjoon'dan

"Şimdi Jimin Sehun ile şirkete girerse bir bahane bulup Oh Dounght'un odasına girebilir."

Yoongi'ye bakıp başımı olumlu anlamda salladım ve bilgisayara bakmayı sürdürdüm.

Jungkook göz devirdi. "O piçin bilgisayarında tam skandal olacak şeyler var. Jimin iyi iş çıkarman lazım."

Jimin gülümsedi. "Bu benim için bir zevk."

Hoseok dudağını yaladı. "Güvenlik kameralarını ben halledeceğim. Rahat ol."

Aslında bu planı ne zamandır düşünüyorduk ama o kadar şey olmuştu ki zaman bulamamıştık.

Jungkook sinirle dişini sıktı. "Bu orospu çocuğu CC'yi de bulalım artık. Yaptıklarını düşündükçe sinirleniyorum."

Taehyung başını salladı. "Zaten her şeyi Sehun yaptı. Ama CC de sıkı bir dayağı hakediyor."

Jungkook yüzünü ekşiltti. "Sen kimsin de Lisa'ya dokunuyorsun lan kimsin?"

Jimin dudağını yaladı. "Rose daha yeni yeni toparlanıyor. Kızlar için travma gibi bir şey oldu."

Aklıma Jisoo geldiğinde başımı salladım. Cidden tacizden çok etkilenmişti. Normalde güçlü olan kız bir anda düşmüştü.

Dişimi sıktım. "Belasını sikeceğim."

Jungkook göz devirdi. "Sen mi ben mi? Ellerini koparacağım."

Jin başını salladı. "Önce şu Oh Dounght ve Sehun'u halledelim de."

İşler oldukça karmaşıktı.

Lalisa'dan

"O kadar yorgunum ki Bambam. Daha yeni setten geldim. Ayaklarımı hissetmiyorum."

Bambam gülümsedi. "Şükür etmen lazım. İdol olmak daha zor."

Başımı olumlu anlamda salladım. İdol olmak istemezdim. Çok daha fazla sorumluluk vardı. Kendi hayatını yaşayacak vaktin olmuyordu.

Bambam telefonu çıkardı ve yatakta bana yaklaştı."Şu an en çok takip edilen Kore çıkışlı ünlü sensin."

Başımı salladım. "Haberim var."

"İnstagramda daha aktif olmalısın."

Başımı iki yana salladım. "Ben yorumlardan çok etkileniyorum Bambam. Ne zaman Instagrama girsem anksiyete yaşıyorum."

Bambam nefesini dışarıya verdi ve elini elimin üstüne koydu. "Üzülme. İnsanları biliyorsun. Ne yaparsan yap eleştirirler. Senden nefret etmelerinin tek nedeni Jungkook."

Başımı olumlu anlamda salladım. Aniden odanın kapısı açıldığında içeriye Jungkook girdi. Sanki hissediyordu. Baştan aşağı simsiyah giymiş kahve saçlarını dağıtmıştı.

Sinirli gözüküyordu. İkimize bakıp kaşını çatarken göz devirdi."Senin ne işin var burda kardeşim?"

Bambam ayağa kalktı. "Jimin için geldim. Lalisa'ya da uğrayayım dedim."

"İyi."

Göz devirdim ve ayağa kalktım. Daha sonra Bambam'a sarıldım. "Ararım seni sonra."

Bambam da bana sarıldı. "Kendine iyi bak. Dediklerimi de unutma."

Gülümsedim. "Tamam oppa."

Jungkook sinirle göz devirirken Bambam gözlerini kıstı ve Jungkook'un yanından geçip odadan çıktı.

impresive | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin