Jungkook'tan
"Lisa'ya hangi elinle dokundun?"
CC gülmeye başladı. "Sence sadece elimle mi dokundum?" Gözlerim açılırken sinirle yaklaştım ve ağzına yumruğumu geçirdim. CC sandalye ile birlikte yere düşerken Taehyung kolumu tuttu. "Seni sinir etmek için yapıyor."
Başımı salladım ve yerde yatan CC'ye baktım. "Öleceksin, haberin yok burdan canlı çıkamayacaksın."
CC gülmeye devam etti. "Lisa için değerdi." Sinirle yaklaştım ve karnına tekmeyi geçirdim. "Onun adını ağzına alma lan."
Sinirle nefes alıp vermeye başladığımda CC güldü. "Jisoo da fena değildi." Namjoon sinirle dişini sıktı. "Senin var ya ben..."Hepimiz aynı anda yüzüne baktığımızda dudaklarını birbirine bastırdı.
Jin kaşını çatarken Taehyung hızla yürüdü ve CC'ye tekme attı. "Bu Jennie için.""Of minyon ama seksi kız."
Taehyung'un gözleri açılırken tekrar tekmeyi geçirdi. CC'nin ağzından kan gelirken yere çöktüm ve saçlarından tutup kafasını sertçe yere vurdum.
"Lisa'ya dokunamayacaktın. Seni yaşatacağımı düşünmüyorsundur umarım."CC gülmeye başladı. "Lisa'yı bu kadar sevdiğini bilmiyordum. Ama keşke o da seni sevse JK."
Kaşımı çattım. "Ne diyorsun lan?"
"Lisa diyorum. Sehun varken seninle işi ne?"
Sinirle gülmeye başladım. "Sen benimle onu mu kıyaslıyorsun?"
CC gülmeye devam etti. Ağzından kanlar akıyordu. Yine akıllanmıyordu. "Haklısın seninle onunla kıyaslamam saçma olur. Yetimhanede bir piç gibi büyüdün sonuçta. Tip olarak da giderin yok."Ağzına ayağımla sertçe vurduğumda sesini kesti. Kanlar ağzından dökülürken sinirle bağırdım. "Belan olacağım!"
Namjoon cidden sinirliydi. Hızla geldi ve CC'yi yerden kaldırıp duvara vurdu. Sandalye ile duvara yapıştığında acı ile yerde çırpınmaya başladı. Aynı zamanda bağırıyordu.
"Senin o dokunduğun elini..."CC öksürdü. Yerde çırpınırken gülmeye başladı. "Namjoon sana ne oluyor? Yoksa..."
Namjoon'un gözleri açılırken yaklaşıp CC'nin karnına tekmeler atmaya başladı. "Kes sesini orospu çocuğu."
CC susup gözlerini yumdu. Ağzından kan gelirken Namjoon hala vuruyordu. Diyeceği şeyi biliyordum. Namjoon da biliyordu. Peki bunu CC nerden biliyordu? Söylerse Jin ve Namjoon'u düşünemiyordum.
Jin gözlerini kıstı. "Cidden Namjoon sana oluyor?"
Hoseok da başını sallarken dudağımı ısırdım. Herkes Namjoon'a bakarken Namjoon sakinleşmeye çalıştı. "İlla bir şey olması mı lazım? Yaptıkları yetmez mi?"
Sinirle CC'ye yaklaştım ve yakasından tutup yukarıya kaldırdım. "Sen hangi cesaretle Lisa'ya dokunuyorsun lan?"
Jimin dudağını yaladı. "Bırak bayıldı zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impresive | liskook
Fanfiction"Biz aynı şeyleri giyerek bile dünya gündemine oturuyorsak sevgili olursak yer yerinden oynar. Bu yüzden şu andan itibaren çıkıyoruz." ©2019 |roenvia