3.9

17.4K 1K 3.6K
                                    

Jungkook'tan

"Bana oğlum dedi Hyung... Oğlum dedi."

Yoongi göz devirdi. "Son 8373 dediğinden anladığım kadarıyla sana oğlum dedi."

Nefesimi dışarıya verdim ve arkama yaslandım. O kadar kötü hissediyordum ki kendimi nefes alamıyordum.

Bana oğlum demişti. Kalbim o kadar acımıştı ki...

Namjoon başını salladı ve yanıma oturdu. "Kardeşim tamam. Dünden beri aynı şeyi söylüyorsun."

Derin nefes aldım. "O an kendimi zor tuttum... yıkılmamak için."

Taehyung yüzünü ekşiltti. "Orospu çocuğu..."

Gözlerim dolarken çaktırmadan elimle gözlerimi sildim.

Olanlar aklıma geldiğinde nefesimi dışarıya verdim. Kızlar uyuşturucu sattığımızı da kullandığımızı da biliyordu.

"Lalisa benimle asla konuşmayacak."

Hoseok kaşını çattı. "Hala telefonunu açmıyor mu?"

Başımı iki yana salladım. Uyuşturucu sattığımızı öğrendiklerinden beri Lalisa benimle konuşmuyordu. Evine kadar gitmiştim. Yine konuşmamıştı.

Sadece Rose burdaydı. Diğerleri evlerine gitmişti. Rose ve Jimin 2 saat konuşmuşlardı. Jimin Rose'yi ikna etmişti.

Nefesimi dışarıya verdim."Belki de numaramı tanımadığı için açmıyor."

Her şey aptal bir sasaeng yüzündendi. Bana çıplak fotoğraflarını atıp durduğu için sürekli telefon numaramı değiştiriyordum.

Taehyung yanımda benim telefonumla uğraşıyordu. "Bak yine atmış."

Göz devirdim. Jimin yüzünü ekşiltti ve siyah saçlarını geriye attı. "Bizde senin çıplak fotoğrafına kalmıştık sağol ya."

Yoongi göz devirirken Taehyung kaşını çattı. "Ulan bu psikopat yemin ederim. Herkese benim olduğunu söyleyene kadar atmaya devam edeceğim diyor."

Gülmeye başladım. "Herkes duysun ben onunum."

Yoongi gözlerini kıstı. "O kızı bu mekana getir. Ben o kıza bir ayar veririm. Bir daha değil foto atmak, Jungkook diyemez."

Jimin kaşını çattı. "Ne yapacaksın ki?"

Yoongi gülümsedi. "Sen getir. Görürsün."

Taehyung dudağını yaladı. "Fesat anladım."

"Doğru anlamışsın."

Hepimiz aynı anda gülmeye başladığımızda Jimin ağzındaki içkiyi püskürttü.

Yoongi Hyung ve açıksözlülüğü.

Yutkundum ve ciddileştim. "Lalisa'yı ne yapacağım? Benimle konuşmuyor çıldıracağım."

Gerçekten delirecektim. Ne yapıyordu merak ediyordum.

Beni cidden terk mi etmişti?

Taehyung başını öne eğdi. "Jennie her türlü benimle konuşmuyor zaten."

Nefesimi dışarıya verdim ve elimi Tae'nin omzuna koydum. Kaç gündür acı çekiyordu. Cidden Jennie'yi çok seviyordu.

Tae'nin dudağı titriyordu

Jimin yüzünü ekşiltti. "Ağlarsan seni döverim."

Taehyung yukarıya baktığında eliyle gözlerine hava yaptı. Haline cidden üzülüyordum. Her şey Namjoon'un yüzündendi.

impresive | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin