Vampsi wysadzili nas pod domem, dziękując za dobrą zabawę. Natalka nic nie powiedziała, tylko wyszła z samochodu i udała się w stronę wejścia do bloku. Pożegnaliśmy się i szliśmy do mieszkań.
Chciałam szybko dogonić zdesperowaną brunetkę, żeby z nią porozmawiać i ją uspokoić. Podbiegł do mnie Reece.
Reece; Idziesz pogadać z Natalką?
Ja; Tak.
Reece; Słuchaj, Brad to serio fajny chłopak. Nigdy się tak nie zachowywał. Naprawdę można mu zaufać. Przyjdź do mnie jak będzie po wszystkim. Chcę wiedzieć co z nią.
Ja; Okej.
Wbiegłam do mieszkania. Drzwi do jej pokoju były zamknięte. Zapukałam cicho i weszłam. Zobaczyłam siedzącą przy ścianie brunetkę. Twarz miała schowaną w dłoniach. Gdy usłyszała, że weszłam podniosła swoje szkliste niebieskie oczy, a łzy spływały po jej bladych policzkach.
Usiadłam obok niej i przytuliłam mocno. Po chwili puściłam i gładziłam ją dłonią po ramieniu.
Ja; Pamiętaj, że zawsze jestem z tobą. Nie ważne co by się stało. Ja mam ciebie, ty masz mnie.
Mimo, że nie miałam żadnego doświadczenia w sprawach miłosnych, lubiłam pomagać innym. Interesowały mnie problemy ludzi. Zawsze łatwo było mi im doradzić. Dlatego między innymi zastanawiałam się nad kierunkiem z tym związanym.
Natalka; Dlaczego zawsze ja?
Ja; Nie wiem. Ale jedno wiem napewno, trzeba uczyć się na błędach. Pamiętasz Michała? On cię perfidnie zdradził. Brad nic nie zrobił. On ją odepchnął. Nie chciał jej widzieć, to znaczy, że nie ma z nią dobrych wspomnień. Powinnaś dać mu szansę, porozmawiać z nim i poznawać go dalej.
Uścisnęłam ją najmocniej jak potrafiłam, wstałam i kierowałam się w stronę drzwi. Ciągnąc za klamkę wysłałam jej buziaka, przykładając dłoń do ust i dmuchając. Widziałam lekki uśmiech na jej smutnej twarzy.
Miałam iść do Reece'a ale chciałam najpierw przebrać się ze stroju.
CZYTASZ
my place... | R.B
FanfictionNowa szkoła, praca, dom. Jednym słowem 'nowe życie'. Trzy przyjaciółki u boku i... sąsiad? Co z tego będzie i jak się to skończy? ZAWIESZONE! ZAPRASZAM DO DRUGIEJ KSIĄŻKI O TYM SAMYM TYTULE!! 💗 Styczeń 2019 - 3 miejsce #newhopeclub --- Kwiecień 2...