Usłyszałam dzwonek do drzwi. Wstałam i ruszyłam, by je otworzyć. Zobaczyłam w nich Weronikę z ogromnym uśmiechem na twarzy, trzymającą torbę z zakupami.
Weronika; Hej. Jestem z kolacją.
Ja; W sama porę. Wiesz kiedy się zjawić.
Zasmiałyśmy się obydwie i przytuliłam ją mocno na przywitanie. Ruszyła do kuchni wyjmując na blat produkty.
Zauważyłam Filipa stojącego w progu i patrzącego na to co robimy.Filip; Co na kolację?
Weronika; Pancake's.
Chłopiec szczęśliwy wybiegł z kuchni do swojego pokoju krzycząc.
Ja; Haha nie dziwię się mu. Ty robisz najlepsze. Zazdroszczę twojemu przyszłemu chłopakowi.
Weronika; Ty lepiej opowiadaj, co cię łączy z Blake'iem.
Spojrzała na mnie pytająco.
Ja; Mnie? Z nim? Nic..
Weronika; Minełam się z nim jak szłam do sklepu, jeszcze przed przyjściem do was. Co on niby robił na drugim końcu miasta?
Spojrzałam w podłogę. Co miałam jej powiedzieć?
Weronika; Ja nie wiem czy to najlepszy pomysł. Zastanów się. Wiem, że Reece jest nadal dla ciebie ważny, a takie pochopne decyzje dopiero po rozstaniu to głupota. Daj mu dojść w końcu do głosu. Rozstańcie się w zgodzie. To nasz sąsiad. Jeśli tak to zostawisz to nie będzie ci łatwo, bo codziennie możesz go spotkać, a wspomnienia będą wracać. Musisz z nim porozmawiać i zapomnieć, a nie uciekać.
Ja; Wiem...
Pomogłam jej zrobić kolację. W samą porę z pracy wrócili Maciek i Basia, a Adrianek wstał. Jedzenie było obłędne. Zjedliśmy je wszyscy razem.
Wera została u nas na noc. Spała w salonie na kanapie. Rano miałyśmy jechać do Londynu. Nie miałam już czasu na pożegnanie się z przyjaciółmi. Miałam w planach zostać dłużej ale słowa Weroniki w końcu do mnie dotarły. Chciałam to zakończyć i zapomnieć, tak jak powiedziała. Siedzenie dłużej w ukryciu nie miało najmniejszego sensu. Poza tym już długo siedziałam na głowie Maćkowi i Kasi.
CZYTASZ
my place... | R.B
FanficNowa szkoła, praca, dom. Jednym słowem 'nowe życie'. Trzy przyjaciółki u boku i... sąsiad? Co z tego będzie i jak się to skończy? ZAWIESZONE! ZAPRASZAM DO DRUGIEJ KSIĄŻKI O TYM SAMYM TYTULE!! 💗 Styczeń 2019 - 3 miejsce #newhopeclub --- Kwiecień 2...