Ostatnie kilka dni spędziłam mniej czasu z Reece'm, bo chłopacy mieli dużo prób i spotkań. Napisał mi rano sms'a, że jadą we trójkę do innego miasta bo mają coś ważnego do załatwienia. Zdziwił mnie dzwonek do drzwi. Ruszyłam, żeby je otworzyć i zobaczyłam Blake'a.
Ja; Blake? Nie mieliście jechać gdzieś w sprawie nowej piosenki?
Blake; Hej, nie, nic mi o tym nie wiadomo. Kto ci takich głupot naopowiadał? Jest Wera?
Ja; Tak, wejdź.
Wpuściłam bruneta i krzyknęłam:
Ja; WERAAA KTOS DO CIEBIE!
Chłopak stał w korytarzu. Puściłam mu oczko i powiedziałam:
Ja; Powodzenia.
Poszłam do swojego pokoju. Położyłam się na łóżku zastanawiając się co ma na celu Reece wciskając mi taki słaby kit. Byłam tak nim oczarowana, że byłam pewna, że coś pewnie dla mnie szykuje, bo nawet chłopakom nic nie powiedział. Reece był niesamowicie romantycznym chłopakiem. Zabierał mnie na różne niespodziewane kolacje, wypady, nocki. Ciekawe co tym razem wykombinował.
Prov. Weronika
Gdy go zobaczyłam wychodząc nie ogarnięta z mojego pokoju, myślałam, że zapadnę się pod ziemię. Za mocno na niego naskoczyłam ostatnio. To do mnie nie podobne. Stałam zdziwiona w piżamach patrząc na niego.
Ja; Blake.. ja...
Blake; Nie, to ja cię bardzo przepraszam. Za wszystko. Możemy zacząć od nowa?
Nie wiedziałam co mam odpowiedzieć. Chodziło mu znowu o związek, którego przyszłości sobie nie wyobrażałam, czy jednak zrozumiał co próbowałam mu przekazać przez cały ten czas.
Ja; Okej.
Powiedziałam z nutką zwątpienia. Mówią, że nie wchodzi się do tej samej rzeki ale może warto spróbować.
Blake; Jadłaś już śniadanie?
Ja; Jeszcze nie.
Blake; Tak się składa, że ja też nie. Może zjemy razem? Chyba nie odmówisz sąsiadowi?
Ja; Jasne, że nie. Daj mi chwilę.
Poszłam szybko się przebrać, a Blake siedział na kanapie w salonie.
Blake; Już?
Ja; Mhm.
Wzięłam małą czarną torebkę i udaliśmy się oboje w stronę drzwi.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Chłopak zaprowadził mnie do jednej z restauracji.
Blake; Tutaj?
CZYTASZ
my place... | R.B
FanfictionNowa szkoła, praca, dom. Jednym słowem 'nowe życie'. Trzy przyjaciółki u boku i... sąsiad? Co z tego będzie i jak się to skończy? ZAWIESZONE! ZAPRASZAM DO DRUGIEJ KSIĄŻKI O TYM SAMYM TYTULE!! 💗 Styczeń 2019 - 3 miejsce #newhopeclub --- Kwiecień 2...