Küzdelem

1K 78 1
                                    

Az erdő egy sötét részéhez érkeztek. A fák sűrűbben sorakoztak egymás mellett, lombkoronájuk összeért és nem engedte át a napfényt.

-Milyen barátságtalan itt -jegyezte meg Piroska.
Mephisto egyetétett vele.

Úgy tűnt, hogy egy lélek se jár errefelé. Egy állatot sem lehetett felfedezni a közelben.

Mephisto viszont feszülten figyelt. A csend nem azt jelentette, hogy nincsen itt rajtuk kívül senki. Ez a vihar előtti csend hangja volt.

Egy darabig így haladtak tovább, majd Mephisto ágak reccsenésére lett figyelmes. Valaki van itt még rajtuk kívül.

-Állj meg! Társaságunk van -szólt Piroskának. -Vége a bújócskának. Gyere elő! -utasította az idegent Mephisto.
Mephisto közvetlenül Piroska előtt állt meg, takarásban tartva őt a nemkívánt személy elől.

Valóban előlépett a követőjük. Egy Rókalány volt az. Rókafülei, farka és hosszú, vörös haja tette feltűnővé. Miután előlépett, nem habozott sokáig, egyből nekik támadt.

Mephisto is megindult a támadó felé. Nem akarta, hogy Piroska közelébe érjen.

A Róka gyorsan mozgott. Jobb kezével Mephisto arca felé kapott. Mephisto számított erre, de így sem sikerült elég gyorsan kikerülnie a támadást. Megkarmolta Mephisto arcát.

Mephisto nem törődve a sebbel szintén támadásba lendült. Pusztakezes harc vette kezdetét. Igyekezett minél hátrább szorítani a Rókát. Ez nem ment könnyen.
A Róka egy rúgása betalált. A rúgás a bordáinál érte Mephistot, iszonyú erővel.

-Piroska, menekülj el! -kiabálta Mephisto.

Amíg Piroska itt van, nem tud teljes erőbedobással harcolni. Nem akarja, hogy szemtanúja legyen annak, ahogy eldurvulnak a dolgok. Eddig inkább csak a védekezésre és az ellenség visszaszorítására törekedett, de ezt nem tudta tovább fenntartani. Neki is komolyan kell támadnia.

Piroska eddig lemerevedve figyelte a küzdelmet. Látta, ahogy Mephisto arcáról folyik a vér. Ahogy Mephistot egy erős rúgás éri.

-Mire vársz még? Menj el innen, minél messzebb!! -kiáltotta ismét Mephisto.

Mephisto egy újabb csapás elől tért ki. A Róka most hátraugrott. A következő támadást nagy lendülettel indította. Mephisto torkára célzott.

Mephistot ez váratlanul érte, de nem annyira, mint ami ezután következett: Piroska Mephisto elé ugrott, széttárt karokkal.

Mégis mit művel?? Ha nem megy el előlem most rögtön, lehet hogy...

A Rókát is váratlanul érte Piroska feltűnése. Próbálta volna megfékezni a csapását, de akkora volt a lendülete, hogy képtelenség volt megállítania. Már túl közel volt az arcához.

Ekkor hihetelen gyorsasággal Mephisto átnyúlt Piroska válla fölött és megfogta a Róka csuklóját. A Róka körmeit egy hajszál választotta el Piroska arcától.

Mephisto iszonyat erővel szorította meg a csuklóját. Majd elengedte és hátrált Piroskával együtt. Piroskát magához szorította.

A Róka a csuklójához kapott. Most tudatosult benne, mekkora ereje is van Mephistonak. De ami még félelmetesebb: gyilkos tekintettel nézett rá, amikor Piroskára támadt. Attól a pillantástól megfagyott a vér az ereiben.

A kettejük csatája a végéhez közeledett. Mephisto látta, hogy több Róka is feltűnt a színen azóta. Egyetlen megoldást látott: menekülniük kellett. A túlerővel szemben nem lett volna esélye.

Mephisto felemelte Piroskát és a fülébe suttogta:
-Kapaszkodj belém erősen!

Piroska szótfogadott neki. Miután Mephisto felkapta Piroskát, futásnak eredt. A Rókák csoportja üldözőbe vette őket.

Piroska Mephisto válla fölött hátratekintett. Látta, ahogy a Rókák utánuk futnak. Kitartóak voltak.

Mephisto elképesztő sebességel futott.
-Kiviszlek innen -biztosította közben Piroskát.

Nem hazudott. Nem telt sok időbe, mire kiértek az erdő ezen sötét részéből. A Rókákat jóval maguk mögött hagyták.

Sikerült elmenekülniük.

Piroska és a FarkasWhere stories live. Discover now