Fürdőzés

998 77 9
                                    

A felkelő nap sugarai keltették Mephistot. Hunyorogva körülnézett. Szemei ekkor felpattantak és rögtön felült. Nem látta sehol Piroskát. És Mia is eltűnt.

-Az az átkozott Róka... - egyből arra gyanakodott, hogy Mia hibájából maradt így magára. Nem érdekelte, hogy hol van Mia. Na de hogy Piroska sem volt itt..

Ekkor ült meg a gondolat a fejében: Mi van, ha elcsalta valahova Piroskát? Ha elrabolta vagy hasonló?

Azonnal felpattant és Piroska után kezdett keresni. Kiváló szaglásának hála egyből nyomra akadt. Mia szagát követte, ugyanis az ő szaga erőteljesebb volt.

A szag egy sűrű bokor környékén egyre jobban érződött. Annak a Rókának a közelben kell lennie. Mephisto lehajolt és elhúzta maga elől a bokor ágait.
Ledöbbent.
Erre a látványra nem számított a legkevésbé sem.

A kilátás a folyópartra nyílt. A parton ruhák hevertek. A vízben pedig Piroska és Mia volt.

Mephisto tisztában volt vele, hogy most inkább vissza kéne fordulnia és megvárnia, amíg végeznek a lányok.
De a lábai nem engedelmeskedtek neki.
Mégiscsak férfiből volt. A női test szépségei vonzották.

Mephisto figyelmét csak és kizárólag Piroska kötötte le. Gyönyörűnek találta. Makulátlan fehér bőre volt. Vizes haja hozzátapadt a bőréhez. Oldalról látta az arcát. Mosolyogva beszélgetett Miával.

A beszélgetésükre egyáltalán nem figyelt, egészen addig, amíg nem hallatotta meg a nevét.

-És mit gondolsz Mephistoról? Milyennek találod? -kérdezte Mia Piroskát.
Erre Mephisto elkezdte hegyezni a fülét.

-Mephisto nagyon kedves és gondoskodó. Mindig udvarias velem és segítőkész is. Nem is tudom, hogyan hálálhatnám meg neki mindazt, amit eddig értem tett -áradozott Piroska elpirulva.

-Persze persze, sejtettem, hogy ezt gondolod -mondta Mia unottan -De engem az érdekelne inkább, hogy mi van köztetek?

Piroska habozott.
-Hát....nem tudom, hogy ő is így gondolja-e...de én kedvelem őt.

Mephisto ennek hallatára elvörösödött. Sejtette persze már régebb óta, hogy Piroska megkedvelte, de most hallotta először ezt az ő szájából.

-Nem tudom, mit kedvelsz benne -fintorgott Mia -Forrófejű, agresszív ééés... -Mia kezébe vett egy követ és elhajította. Mephisto felé repült és pont homlokon találta. -...még perverz is.

Mephisto feljajdult. Homlokához kapott és közben feltápászkodott. Most már Piroska is megpillantotta őt.

Piroska arca iszonyú vörös lett. Karját összefonta a mellkasa előtt, ezzel próbálva elfedni meztelen testét.

-Au, az istenit...Fontos volt kővel megdobni? -méltatlankodott Mephisto.

-Megérdemelted, perverz! Nem szép dolog kukkolni. Örülj, hogy csak egy követ vágtam hozzád -vágott vissza Mia.

Mephisto Piroska felé fordult.
-Ne haragudj, ez csak pusztán félreértés... Én csak aggódtam, hogy hova lettetek. Utánatok kutattam és akkor idetaláltam. Nem akartam leskelődni meg semmi ilyesmi... -magyarázkodott Mephisto.

Piroska nem mondott semmit. Továbbra is mérhetetlen zavarban volt.
Mephisto úgy ítélte meg, hogy a további ittléte csak rontana a helyzeten. Bocsánatkérések közepette otthagyta a lányokat.

-Perszee, nem leskelődött. Csak véletlenül ittmaradt bámészkodni -dohogta Mia. Az igazat megvallva viszont tisztában volt vele, hogy Mephisto csak Piroska után leskelődött.

Piroska még sokkos állapotban volt. Mephisto látta meztelenül. És mindennek tetejében még a beszélgetésüket is biztosan meghallotta.

A két lány ezek után már nem sokáig fürdőzött. Megszárítkoztak és visszaöltöztek. Majd szép lassan visszamentek Mephistohoz.

Mephisto egyből Piroskához lépett, amint odaértek.
-Piroska, én tényleg sajnálom az előbbit. Remélem, meg tudsz bocsátani nekem a tapintatlanságomért -mondta.
Miközben ezt mondta, nem tudott Piroska szemébe nézni. A tekintete lejjebb vándololt Piroskán.
Ekkor Mia arconvágta.

-Hogy te mekkora bunkó vagy. A szemébe nézz. A SZEMÉBE!! -kiabálta le Mephisto fejét.

Mephisto és Mia elkezdett vitatkozni.
Piroska csak figyelte őket. Közben elmosolyodott.
Örülök, hogy jól kijönnek egymással -állapította meg.

Piroska nagy nehezen elcsitította őket. Mephisto szemébe nézett, és biztosította afelől, hogy egyáltalán nem haragszik rá. Miát pedig megfente azért, mert túl erőszakosan viselkedik.

Jó kis csapatot alkottak így együtt, hárman.

Piroska és a FarkasWhere stories live. Discover now