Új útitárs

943 73 2
                                    

-Te meg mégis mi a fenét művelsz? Ne kövess minket! -förmedt rá Mephisto a Rókára.
Egészen idáig a nyomukban volt. Nem rejtőzködött, meg semmi hasonló. Csupán mögöttük haladt. Mephisto idáig eltűrte, de most felment benne a pumpa.

-Úgy döntöttem veletek tartok -jelentette be a Róka ünnepélyesen.

-Mégis honnan veszed, hogy erről TE döntesz? -Mephistonak már semmi türelme nem marad.

-Ugyan, már tisztáztuk a helyzetet. Ne legyél már ilyen morcos! -mondta vigyorogva, majd Mephisto oldalára vágott játékosan. Pontosan arra a pontra, ahol nemsokkal ezelőtt megrúgta. Mephisto felszisszent és az oldalához kapott.

-Jajj, ne haragudj, el is felejtettem hogy itt találtalak el -mondta, nem túl hihetően.

Na persze -gondolta Mephisto.

Piroska is becsatlakozott a beszélgetésbe:
-Miért akarsz velünk jönni? -kérdezte a Rókát.

-Hmm, hát azért, mert...rendesnek tűntök. Te tök aranyos vagy, a Farkas pedig...hát ő mondjuk igazából nem. De azt hiszem jó csapatot alkotnánk -felelte lelkesen.

-Nincs az az Isten! -tiltakozott rögtön Mephisto -Bosszantó vagy! Menj vissza a kis bandádhoz és akadj le rólunk!!

-Nem vártam mást tőled, Farkas. Tudod, te is szörnyen bosszantó vagy, de én vagyok olyan kedves, hogy elviseljelek téged a továbbiakban. Szóval elég a nyafogásból, induljunk is! -hadarta a Róka -Amugy hová is tartunk?

Mephisto soha sem találkozott még egy ilyen kotnyeles és bosszantó személlyel.

-Hát, ha szeretnél, akkor tarts velünk -mondta ekkor Piroska.

-Tessék??? -háborodott fel Mephisto.

-Jujj de jó lesz! Rád tudtam hogy számíthatok...ömm..hogy is hívnak?

-Piroska vagyok -mutatkozott be. -És te?

-Mia vagyok! Örvendek a szerencsének -felelte széles mosollyal.

Piroska várakozóan Mephistora nézett.

-Várjunk csak egy percre! -fordult Piroskához -Miért hagyod, hogy velünk jöjjön? Ez abszurd!

-Ne legyél ilyen Mephisto! Olyan kedves lány, hadd jöjjön velünk! -könyörgött Mephistonak.

Mephisto nem engedett. Piroska ekkor közel húzódott hozzá és átkarolta a karját.
-Kérlek -mondta és mélyen a szemébe nézett.

-Legyen, felőlem...-felelte végül Mephisto. Egyszerűen nem tudott nemet mondani Piroskának. Nem mellékesen pedig tetszett neki, ahogy átkarolta. Hogy hozzábújt.

-Na és elmondjátok már végre, hogy hova megyünk? -kérdezte ismét Mia.

Piroska útközben mindent elmesélt neki. Hogy miért jött az erdőbe és hogy hogyan találkozott Mephistoval.

Kezdett besötétedni. Miért nem volt a közelben semmilyen védett vagy fedett hely, a szabad ég alatt kellett éjszakázniuk. Tüzet gyújtottak és élelmet kerestek maguknak. Mephisto most már nagyobb gyakorlattal és ügyességel gyorsan tudott halatfogni Piroskának.

A vacsora után pedig lefeküdtek aludni.

Piroska és a FarkasWhere stories live. Discover now