-Gyere közelebb -utasította Mephistot a Vadász.
Mephisto eleget tett az utasításnak. Odaállt egyenesen a Vadász elé, két lépés távolságot tartva.
Mephisto eközben eljátszott a gondolattal: lehet ez lenne a legjobb lehetősége arra, hogy Piroskát kiszabadítsa a Vadász karmai közül. Habár a Vadász továbbra is Piroskára tartotta fegyvere csövét, Mephisto úgy vélte, lenne esélye arra, hogy gyorsabban cselekedjen, mint a Vadász. A másik kérdés pedig az volt: Vajon tényleg meghúzná a ravaszt, ha Mephisto akcióba lépne?
A Vadász elöbb azt vallotta, szereti Piroskát, a magáénak akarja...csakhogy egy őrültről beszélünk. Lehet, hogy képes lenne megölni Piroskát a "ha nem lehet az enyém, akkor senkié se legyen" elv alapján...A Vadász következő parancsa kizökkentette Mephistot a gondolatmenetéből.
-Térdre -Mephisto először azt hitte, rosszul hall. A Vadász megismételte
-Térdre, korcs!Mephisto félredobva büszkeségét engedelmeskedett.
Erre a Vadász arcán egy széles, elégedett mosoly terült el.-Jó kutya -vihogta.
Mephisto nem törődött a Vadász inzultálásával. Inkább Piroskára nézett. Piroska viszonozta a pillantását. Mephisto megnyugtatásképpen egy apró mosolyt küldött felé.
A Vadász ekkor meglendítette jobb lápszárát, és teljes erőből gyomorszájon rúgta Mephistot.
Mephisto tüdejében még a levegő is megállt. Fájdalmában feljajdult és előregörnyedt.
Vért köhögött fel.-MEPHISTOO!! -kiálltott fel kétségbeesetten Piroska. Oda akart menni hozzá, de a Vadász szorosan tartotta.
-Szánalmasan festesz -mondta a Vadász Mephisto fölé hajolva -Nem hogy másokat, de még magadat sem tudod megvédeni. Ne próbálj hősködni!
Mephisto erőt vett magán. Felemelte fejét és a Vadászra vicsorgott.
-Tetszik ez az arckifejezés. Most biztosan gyűlölsz -mondta a Vadász kacagva -De minderről te tehetsz! Ha nem lettél volna Piroska mellett, vagyis az utamban, mindez nem történt volna meg. Ez az egész a te hibád!
Mephisto elgondolkodott ezen. Hibásnak érezte magát...Lehet, ha ő tényleg nem lett volna Piroska oldalán, megkíméli magát és a lányt ettől a pokoltól.
-Ez nem igaz...-suttogta Piroska, majd hangosan folytatta -Mephisto nem tehet semmiről. Te vagy itt az egyetlen felelős, te szörnyeteg.. -szegezte a Vadásznak.
Bár legbelül Piroska saját magát hibáztatta Mephisto jelenlegi szenvedéséért.
A Vadász még egyszer belerúgott Mephistoba.
-Kedvesem...én a helyedben nem szólnák bele. Ez most a férfiak beszélgetése. Te inkább hallgass és élvezd a műsort -jelentette ki a Vadász.
Piroska zokogni kezdett.
Mephisto ezután a rúgás után is sikeresen felegyenesedett, majd így szólt:
-Nem kell aggódnod Piroska, jól vagyok -ez egyértelműen hazugság volt.
-Milyen aranyos -a Vadász rátaposott a bakancsával Mephisto kezére -Beleszerettél, ugye? Azt hitted, van esélyed nála, nem igaz?
-És akkor mi van? -érkezett Mephisto válasza. Szabad kezével letörölte a vért szája széléről.
Piroska erre felkapta a fejét. Ismét könnyek lepték el a szemét.
-Mephisto...mindennél jobban szeretlek! -kiáltotta el magát Piroska.
Erre a Vadász agya teljesen elborult. Dühét Mephiston töltötte ki. Ott rúgta és ütötte, ahol csak tudta. Piroska próbálta megakadályozni a férfit, de erre a Vadász ellökte magától. Piroska elesett, földetéréskor beverte a fejét.
A Vadász megállt, erősen fújtatva figyelte, ahogy Mephisto a földön gyötrődik az ütések okozta fájdalomtól. Különösen az fájt neki, amikor a Vadász a Miától szerezett sérülése helyén találta el.
Mephisto látása kissé elhomályosult, de azt még látta, ahogy a Vadász hátat fordít neki és elindul Piroska felé.Ekkor Mephisto megragadta a Vadász lábát.
-Nem volt még elég? -kérdezte a Vadász.
Mephisto nem válaszolt. Azonban továbbra is szorította a Vadász bokáját.
-Eressz el! -kiálltotta a Vadász. Ismételten belerúgott Mephistoba, de a Farkas továbbra sem eresztette -Engedd el a kibaszott lábam, vagy golyót eresztek a fejedbe!!
Mephisto halk hangon megszólalt.
-Velem azt tehetsz, amit akarsz. Agyonverhetsz vagy akár meg is ölhetsz -eközben lassan felállt -De ha Piroskát bántod.....akkor kinyírlak, te rohadék!!
Mephisto rávetette magát a Vadászra. A Vadászt meglepte, mennyi ereje maradt még a Farkasnak. Tehetetlenül hátrazuhant.
Mephisto a Vadász fölé kerekedett. Ökölbe szorította a kezét és megmaradt erejének teljével elkezdte püfölni a férfit. Mephisto esélyt sem hagyott a Vadásznak, hogy visszatámadjon, ezért az csak védekezni tudott.
A Vadász utolsó elkeseredésében a puskája után nyúlt. Mephisto nem hagyta, hogy megkaparintsa. Bal lábával félrerúgta és tovább ütlegelte a Vadászt. Öklét hamar belepte a Vadász vére.A Vadász eszméletét vesztette, Mephisto azonban tovább ütötte. Teljesen elvesztette az önuralmát.
Piroska ekkor odalépett Mephisto mögé, kezeit a vállára tette:
-Elég lesz, Mephisto. Már vége van.
Mephisto abbahagyta. Ekkor az utolsó csepp ereje is elhagyta a testét, rongybabaként zuhant előre.
Piroska elkapta, nem hagyva, hogy Mephisto a kemény földre zuhanjon. Az ölébe fektette Mephisto fejét.
Gyengéden simogatni kezdte Mephisto arcát.Egy-két könnycsepp Mephisto arcára pottyant. Ezek a megkönnyebbülés és az öröm könnyei voltak.
YOU ARE READING
Piroska és a Farkas
RomanceAz eredeti történetettől eltérően Piroska és a Farkas, Mephisto egymásba szeret. A "gonosz Farkas" teória azonban kihívások elé állítja kapcsolatukat. Vajon sikerül leküzdeniük az akadályokat és az előítéleteket?