Gyönyörű reggelre virradtak. A szél meleg levegőt hozott magával. Az ég kékjét nem tarkították felhők.
Reggeli rutinjuk végeztével nekiindultak. A tegnapi lelkesedésük máig is kitartott. Ennek köszönhetően gyors tempóban haladtak. Minél előbb oda szerettek volna érni a fesztiválra. A délutánba nyúlva azonban meg kellett állniuk enni. Mia és Mephisto elindultak zsákmányt keresni.
Visszafelé haladva, jóllakva, Mia feltette a kérdést Mephistonak:
-Tudsz táncolni?
Mephisto nem válaszolt egyből.
-Nem, -felelte végül -nem tudok.
-Sejtettem.. -jegyezte meg Mia -Orvosolnunk kell ezt a problémát. Ha Piroskával akarsz táncolni, meg kell tanulnod, hogyan is kell.
-Miért, talán te tudsz táncolni? -kérdezte hitetlenkedve Mephisto.
-Persze, hogy tudok.. Szerinted honnan tudok a fesztiválról? Én már voltam ott még régebben, és természetesen táncoltam is.
Mephisto arra gondolt, biztosan akkor is álruhában ment. Ezért volt olyan biztos abban, hogy nem fognak lelepleződni. Hiszen már letesztelte ezt a trükköt.
-Na akkor lássunk is neki! Tartok neked egy gyorstalpalót. Először is közel kell lenned a partneredhez -azzal közelebb húzta magához Mephistot.
-A fiú jobb keze.. -folytatta - a lány derekán van. A lány jobb keze pedig a fiú vállán. Szabad kezüket öszzekulcsolják, valahogy így -miközben ezeket az instrukciókat adta, Mephisto és a saját kezét a megfelelő helyekre helyezte. Mephisto engedelmesen hagyta.
-És most jön a tánc része. Te vagy a fiú, neked kell vezetned a lányt. Nagyon egyszerű dolgod lesz. Csak próbálj meg nem a partnered lábára lépni. Rendben, akkor lépj előre a jobb lábaddal..
A gyakorlás nem volt zökkenőmentes. Mephisto kezdetben eléggé ügyetlen volt, többször is rálépett Mia lábára. A lépéseket is nehezen tudta megjegyezni, de végül csak sikerült.
-Na, csak belejöttél -dícsérte meg Mia.
-Köszönöm. Jó tanárom volt -mosolygott Miára.
Mi tagadás, nagyon megkedvelte. Barátként tekintett rá. És sok mindenért hálás volt neki. Mindig mellette állt, és segített, főleg ha szerelmi ügyekről volt szó.
Visszamentek Piroskához. Piroska már aggódott, hogy mi tart nekik ilyen sokáig. Mephisto és Mia nem számoltak be neki arról, hogy mivel is foglalatoskodtak ezidáig.
~~~~~~~
A táncpróbával sok idő elment, de még így is sikerült sötétedés előtt odaérniük a fesztiválra.
Mephisto és Mia felvették a sapkákat, farkukat gondosan elrejtették. Piroska ellenőrizte, hogy biztosan eltakarják-e ismertetőjeleiket.
Ahogy ezzel megvoltak, csatlakoztak a tölgyfa körül gyülekező tömeghez.Miának igaza volt. Nem csak Őzek voltak itt. Az erdő minden állata megtalálható volt. (Farkasok és Rókák kivételével, persze)
A Medvék láttán Mephisto nagyon remélte, hogy Baltazár nincs köztük. Piroska pedig a Madarakat fürkészte. Abban reménykedett, hogy nem látja meg Eliotot. Ha ő is itt lenne, lelepleződnének, és talán még őt is visszaráncigálnák a faluba.
Egy Őz lépett oda hozzájuk. Nagy agancsa, rövid, barna haja és barátságos arca volt.
-Üdözöllek titeket! Mi járatban vagytok erre? -hangja lágyan csengett. Férfihoz képest szokatlan hang volt ez.
Mia vette át a szót.
-Vándorok vagyunk. Hallottunk a nyárköszöntő ünnepségről, és mindenképpen látni akartuk. Remélem, nem jelent problémát, hogy...-Ugyan, dehogy -szakította félbe - Mindenkit szívesen látunk. Külön megtiszteltetés, hogy emberek is csatlakoznak köreinkhez.
Még pár mondat udvariaskodás után magukra hagyta őket.
-Nem értek valamit -kezdte Piroska -Miért van az, hogy az Őzek és a Törpök kedvesek az emberekhez, de a Madarak viszont nem?
Már régóta kereste erre a választ.
-Minden nézőpont kérdése -felelte Mia - Az erdő lakóinak többsége nem utálja az embereket. Habár a Vadászokat nem kedvelik, attól még nem gyűlölnek minden embert. Nem hibáztatják az embereket. A Madarak viszont...ők csalódtak. Sokáig az emberek barátai voltak. A Vadászok megjelenését pedig árulásként fogták fel.
Piroska elgondolkozott.
-És van még valami, amit nem értek. Azt hittem, hogy csak a Farkasokat nem szívlelik. A Rókákkal mi a helyzet?Miának is álruhát kellett húznia. Ez azt jelenti, hogy ő sem kívánatos személy. De miért? Saját tudása szerint csak a Farkasokról terjedt el az, hogy embereket rabolnak el.
Mia nyugodtan válaszolt:
-Elterjedt egy olyan pletyka, hogy a Rókák és a Farkasok szövetséget kötöttek. Hogy közösen vadásznak emberekre. Ezért nem lenne túl jó ötlet Rókaként mutatkoznom.Piroska sajnálta mindkettőjüket. Mia és Mephisto is kedvesek és szeretetre méltóak. Nem vérengző fenevadak. Nem érdemli meg egyikük sem ezt a kiközösítest.
-Na, de elég is legyen ennyi. Most inkább érezzük jól magunkat! -rikkantotta Mia. Megfogta Mephisto és Piroska kezét, és a tömeg felé húzta őket.
YOU ARE READING
Piroska és a Farkas
RomanceAz eredeti történetettől eltérően Piroska és a Farkas, Mephisto egymásba szeret. A "gonosz Farkas" teória azonban kihívások elé állítja kapcsolatukat. Vajon sikerül leküzdeniük az akadályokat és az előítéleteket?