Egy évvel később

1K 60 28
                                    

Az elmúlt egy évben sok minden történt. Kezdve azzal, hogy a Vadászt bűnösnek találták. Az erdő lakói Mephisto és Piroska pártját fogták, így végül elítélték a Vadászt. Többé nem mehet az erdő közelébe. Hátralévő életében kemény fizikai munkát kell végeznie, hogy vezekeljen a bűneiért. Szabad életet élhet ugyan, de természetesen szigorú felügyelet alatt tartják a falusiak.

Ennek következtében a Farkasok megítélése is megváltozott. Mint kiderül, az előző generációs Vadászok terjesztették el azt a tévhitet, hogy a Farkasok rabolták el a falusiakat. Igazából a Vadászok voltak ezért felelősek. Az indítékuk máig ismeretlen maradt.

Az erdő lakói és az emberek is felhagytak a Farkasok kiközösítésével. Habár még akadnak sajnos olyanok, akik továbbra sem szimpatizálnak a Farkasokkal. Talán majd az idő ezt is megoldja.

Na de biztosan kíváncsiak vagytok arra, mi történt Mephistoval és Piroskával!

Úgy döntöttek, az erdőben telepszenek le. A Farkasok hálából segítettek nekik otthont építeni. Meg barátaik is segítőkezet nyújtottak.
A házuk nem messze áll a nagymama házától.

Most vessünk is egy pillantást rájuk.

~~~~~~~

-Hová megyünk? -kérdezte Piroska.

Ő és Mephisto kézenfogva haladtak az ösvényen. Mephisto eddig még nem árulta el a lánynak, hová is tartanak.

-Legyen meglepetés -érkezett a válasz.

Piroska duzzogva ugyan, de türelmesen megvárta, amíg megérkeznek úticéljukhoz.

Örömteli meglepődéssel látta, hogy a már jól ismert fesztiválra érkeztek.

-Máris eltelt egy év? -kérdezte szórakozottan, majd csókot nyomott Mephisto arcára -Köszönöm, ez nagyon aranyos meglepetés volt.

Ahogy odaértek a sokasághoz, valaki éppen átfurakodott a tömegen és tört előre bocsánatkérések közepette.

-Piroska! Mephisto! -kiálltotta Mia örömmel.

Odalépett hozzájuk. Piroskát szorosan magához ölelte.

-Jó titeket újra látni -ekkor észrevette Piroska dudorodó hasát -Jesszusom, gyereket vársz?

Piroska bólintott. Mia még egyszer megölelte Piroskát.

-Ajj, gratulálok -lelkendezett.

Ekkor Mia mögé lépett egy Rókafiú. Mia, kicsit megkésve ugyan, de amint észrevette, bemutatta barátainak.

-Ő itt a barátom, Ron.

Piroska és Mephisto is illendően bemutatkozott. A fiú nagyon kedvesnek tűnt, Mia teljes ellentéte volt. Míg Mia hangos és cserfes volt, addig Ron inkább csendes típus.

-Gondolom, nagyon várjátok már a gyereket. Mire számítotok, Farkas lesz vagy ember? -kérdezősködött Mia.

Piroska és Mephisto összenéztek.

-Ki tudja...de nem is olyan fontos. Farkas lesz vagy ember, mi ugyanúgy fogunk neki örülni -felelte Mephisto.

-Na és készen állsz az apaságra? -kérdezte Mephistot.

-Szerintem nagyszerű apa lesz -mondta most Piroska.

Mephisto elmosolyodott.

-Köszönöm kicsim.

-Istenem, annyira cuki pár vagytok. Nem is tudjátok, mennyire örülök nektek.

A beszélgetésük hasonlóképpen folytatódott, egészen addig, amíg egy új tag nem csatlakozott a társaságukhoz.

-Piroska? -kérdezte az újonnan érkezett.

-Baltazár, jó látni téged! -Piroska egyből ráismert Baltazárra.

Mephisto keserű szájízzel fogadta a férfit.

-Piroska, nem tudtam, hogy ez lehetséges, de sokkal gyönyörűbb vagy, mint amikor legutóbb találkoztunk.

Piroska kedvesen fogadta a bókot.
Baltazár ekkor Mephistot is észrevette.

-Oh, te is itt vagy -hangjából kiveszett a lelkesedés erre a felismerésre.

-Még szép hogy itt vagyok, maci.

A két férfi farkasszemet nézett, majd Baltazár ismét Piroskára fordította figyelmét. Piroska pocakja neki is feltűnt.

-Nagyon finom itt az étel, nem igaz? Könnyen túlzásba lehet esni...

-Te hülye, Piroska várandós -szólt közbe most Mia.

-Mi? Várandós? Úgy érted, gyereket vársz? -Piroska bólintott -És a gyerek apja...

-Én vagyok -közölte Mephisto.

Baltazárt sokkolta a hír, de próbált jó képet vágni a dologhoz.

-Huh...hát, gratulálok... -majd mindkét kezével Piroska keze után nyúlt. Piroska apró kezét tenyerébe szorította -Ha bármi történne, tudd, hogy én mindig itt leszek. Ha kiderül, hogy az ordas nem alkalmas az apaságra, én szívesen helyettesítem. Nem számít, ha a gyerek Farkas lesz, én saját fiamként fogom szeretni. Aztán pedig lehetne nekünk is közös gyerekünk...

-Na most már elég lesz.. -Mephistonál elszakadt a cérna. Eltolta a Medvét Piroskától.

Mephisto és Baltazár hangos, ám ártatlan szócsatába kezdtek. Piroskát szórakoztatta a két férfi vitája.

-Férfiak -csóválta a fejét Mia -Szerencsére Ron nem olyan, mint ők. Ha ő is olyan lenne, valószínűleg én éjjel nappal veszekednék vele.

-Én azért szeretem, hogy Mephisto ilyen. Olyan romantikus, amikor féltékeny.

A két lány összenevetett.

-Oh, nézz oda! Már elkeztek táncolni. Gyere Ron, menjünk mi is -azzal karon ragadta a férfit és már a táncolók között voltak.

Piroska mosolyogva nézett utánuk.

-Szabad egy táncra, szép hölgy? -Mephisto kezét kinyújtva invitálta Piroskát.

Piroska egy kissé elpirult.

-Persze.

Mephisto és Piroska is elvegyültek a táncolók tömegében.

-Még mindig nagyon jól tudsz táncolni -jegyezte meg Piroska.

-Miának köszönhetem... -kezdte Mephisto -Tavaly a fesztivál elött kaptam tőle egy gyorstalpalót. Szerettelek volna lenyűgözni.

-Hát...azt hiszem ez sikerült is -Piroska átkarolta Mephisto nyakát. Mephisto pedig szorosabban magához ölelte szerelmét.

-Mephisto... -kezdte Piroska -Ugye most nem fogsz faképnél hagyni, mint a múltkor?

Mephisto felnevetett.

-Nem. Soha többé nem követem el azt a hibát. Mindig melletted leszel, történjék bármi.

-Akkor megnyugodtam -azzal megcsókolta Mephistot.

~~~~~~~

És Mephisto és Piroska boldogan éltek, amíg meg nem haltak.

Piroska és a FarkasWhere stories live. Discover now