05

5K 246 71
                                    

Medya: Mert

;;

"24 dakika var." diye fısıldadığında ofladım. Bitmek bilmeyen bir dersteydim. Üstüne üstlük birde baş ağrım olduğu için çekilmezdi. Yelkovan bir türlü on iki'nin üzerine gelmemişti.

Çantamın küçük bölmesinde bir hap alıp ağzıma kattım ve sırada duran suyu da içip kapağını kapattım.

Kafamı sıraya koyup gözlerimi yumduğumda üzerime bir çeket örtüldü.

Dersten çıkış saatimiz geldiğinde Buse kolumu dürttü. "Kantine gidiyoruz, gelecek misin?"

Kafamı kaldırıp yarı uykulu "Gidin siz, ben uyumaya devam edeceğim." dedim ve kafamı tekrar koydum sıraya.

"Gelseydin sana çikolata alacaktım, neyse biz gidelim bari." dedi Mert.

Hemen kafamı kaldırıp ona baktım. "Gerçekten mi?"

Kafasını sallayan Mert'e gülümsedim. Beleş çikolatanın tadı başka bir güzeldi.

"Çocuk mu kandırıyorsun oğlum?" dedi Enes. Kalkmayacağımı düşünmüştü. Nerede beleş mal orada Sude.

Sıradan kalkıp Mert'in yanına gittim ve alt katımızdaki kantine girdik.

Enesle Buse'nin oturduğu masaya yerleştim. Efe de karşıma oturmuştu. Mert kantinden iki tane çikolata alıp masaya oturdu. Elinden çikolatayı alıp kabuğunu soyduğumda ağzıma götürmeden bildirim sesi duymamla ceketimin cebindeki telefonumu alıp sohbete girdim.

yiğitkimamq: çikolataya duyduğun hayranlığı keşke bana da duysaydın.d

yiğitkimamq: aşık olmuş gibi bakıyorsun.

siz: çünkü aşığım :) :)

yiğitkimamq: ne?

yiğitkimamq: yoksa

siz: çikolataya tabii ki de

yiğitkimamq: birinden hoşlanıyorsun falan sandım, kalbime inecekti.

siz: ben ve hoşlanmak?

siz: size güvenmiyorum.

yiğitkimamq: biliyorum ama herkes aynı değil.

siz: neyi biliyor olabilirsin ki?

yiğitkimamq: biliyorum yaşadığın olayları.

siz: sen kimsin de yaşadıklarımı bildiğini zannedersin.

siz: sadece bana kafayı takan psikopatın tekisin o kadar.

siz: sakın seni çok iyi tanıyorum diye klişelere girme.

siz: yaşadıklarımı tek ben bilirim.

Görüldü.

Yiğit çevrim dışı.

Islak saçlarımı bir havluya sarıp yatağıma oturdum ve internetimi açtım. Yiğit'in son görülmesine baktım. En son ona okuldayken yazmıştım. O zamandan beri bana mesaj atmamıştı. Çevrim içiydi ve yazmıyordu.

siz: yiğit ?

Görüldü.

siz: tamam görüldü atmakta haklısın, özür dilerim.

siz: onları yazmamalıydım.

Görüldü.

siz: hâlâ görüldü.

siz: tamam köpek gibi pişmanım, kalbini kırdım.

siz: özür dilerim, yaşadığım olaylar aklıma gelince kim olursa tersliyorum.

Görüldü.

siz: iyi, keyfin bilir.

yiğitkimamq: Sude ben her şeyi biliyorum.

yiğitkimamq: o şerefsiz Buray'ın sana neler yaptığını

yiğitkimamq: seninle sevgiliyken bile Cansuyla ilişkilerinin olduğunu yani seni aldattığını

Yiğit yazıyor.

siz: tamam, yazma artık.

yiğitkimamq: o açılan yaralarını izin ver ben iyileştireyim.

siz: benim açılan yaram falan yok.

siz: varsa bile sana ya da kimseye ihtiyacım yok.

yiğitkimamq: sen öyle diyorsan

siz: seni arayabilir miyim?

;;

Cicibebe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin