medya galp galp galp
;;
Sınıfa girer girmez Efe'ye baktım. Yanaklarımı havayla doldurup sessizce yanına oturdum. Beni görmemişti. Çünkü duvar tarafına yüzünü dönmüş uyuyordu."Oğlum, bunlara ne olmuş?" diyerek konuştu Mert. Enes boğazını temizledi susması için. Enes bunu yapınca Efe'nin dikkatini çektiği için kafasını kaldırıp bana baktı.
Gözlerimiz buluşunca hemen kafasını duvara çevirdi. "Senin bu halin ne?" diyerek arkamdan seslendi Eren.
"Ne varmış halimde?" dedim ona dönüp sessizce.
"Deli topuzu yapılmış, bebek saçların çıldırmış, dün geceki halinle gelmişsin ve moodun baya düşük." diye tek tek saymaya başladı.
"Sen dün geceki kıyafetlerini nereden biliyorsun?" diyerek sordu Mert.
"E?" dedim Mert'i umursamadan.
"Sen depresyona girmişsin ya." dedi bana doğru yaklaşarak. Fısıltıyla söylemişti.
Geri çekilip ellerini göğsünde kavuşturdu. "Sana küstüğüm için depresyona girmene gerek yoktu. Gel barışalım." diyerek serçe parmağını bana doğru uzattı.
Eren'e göz devirirken Efe uyuduğu yerden kalktı bir anda. Herkes şaşkınlıkla bakarken bense sıradaki yazılara göz gezdiriyordum. Dünkü geceyi hatırlamasından korkuyordum. "Sıcak oldu." diyerek elini yelpaze gibi kullanarak yüzüne doğru aşağı yukarı salladı.
"Nefes alıp gelirim." dediğinde hemen sıradan kalkıp Mertle Eren'in yanına oturdum.
Efe hızlı adımlarla sınıftan çıkıp kapıyı sertçe kapattı.
"Ne oldu şimdi buna?" dedi Mert. Çocuğun hiçbir şeyden haberi yoktu.
Enes "Kıskandı, kıskandı." deyip güldü.
"Lavaboya gidip yüzümü yıkayayım." diyerek kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda karşımda iki tane kız duruyordu. Sanırım ikisi de onuncu sınıftı.
Umursamadan yanlarından geçerken "Hey, bakar mısın?" dedi kızın biri.
Yürümeyi bırakıp kıza baktığımda "Bu sınıfta Efe diye birisi var mı?" dedi sınıfı göstererek.
Kaşlarımı çatarak "Ne oldu ki?" dedim kıza doğru yürüyerek.
"Arkadaşım Efeyle konuşacaktı. " dedi yanındaki kızı göstererek. Kızı baştan aşağı süzdüm.
"Neden?" dedim bir anlık boşluğuma gelerek.
"Biraz özel."
Kız, Efe'ye hislerini açıklayacağı yüzünden belli oluyordu. Kafamı sallayıp "Efe başka okula geçiş yaptı." dememle susan kız konuşmaya başladı.
"Ne? Hangi okula gitti?"
"Ben de bilmiyorum. Samimi değildim." deyip kızın omuzuna dokundum. "Üzülme ya. Zaten gaydi."
Mert: ne olduğunu anlatmayı düşünüyor musunuz?
Mert: Eren sidiklisi bile biliyor.
Mert: anlatmazsanız ben ifşa atacağım yoksa
Buse: çocuğun tehdidine bak ya
Mert:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cicibebe | Texting
Teen Fiction[texting, düzenlendi, tamamlandı] 05** *** ****: cicibebe'yi sevdiğin kadar beni de sevsen olmaz mıydı sanki? 05** *** ****: sana olan hislerimi bitirmeye çalıştıkça daha çok güçleniyor. 05** *** ****: artık sevgine ihtiyacım var. 05** *** ****: var...