Medya: Sude ve Mert
;;
"Holy shit!" deyip gözlerini kıstı Buse. "Merve'ye bak be."
Mert Merve'nin isimininduyar duymaz arkasına dönüp ona baktı. Merve gülümseyerek elini kaldırdı.
Mert aval aval kıza bakarken kolunu cimcikledim. "El salla, keriz."
Dediğimi yaptı. Merve bize doğru gelirken Mert yüzünü bize çevirdi. "Umrunda değilmiş gibi davran, Mert. Arkadaşça yaklaş, yavşaklık yapma." diye kendini tembihlerken güldüm.
Kız biraz daha yaklaşınca o mavi gözlerinden tanıdım onu. "Bu okulda olduğunu bilmiyordum." diye konuştu gülümsüyerek.
"Evet, babanın müdür olduğu okuldayım."
Merve yüzünü buruşturup tuhaf bir şekilde Mert'e baktı. Garipsemişti kız.
"Sakat. Pek takma onu." diye konuya karıştı Buse.
"Bu arada babanla iyi anlaştığımızı söylemiş miydim?" diye konuştuğunda bu sefer dirseğimi geçirdim. Güya insan gibi davranacaktı kıza.
Efe oyundan çıkıp elini Mert'in omzuna koydu. "Kardeşim, müdür sana zibidi demiyor muydu?"
"Ha, sen babamın evde sürekli bahsettiği 'zibidi'sin." dedi zibidi kelimesini hayali olarak tırnak işareti yapmıştı.
Mert'in bozulduğu gülüşünden belli oluyordu. "Efe kendinle beni karıştırma istersen, kanka." diye söyledi dişlerinin arasından.
Okul müdürü elindeki mikrofona ağzını yaklaştırarak konuşmaya başladı. "Merve, buraya gel. Zibidi sen de servisine geç."
Mert yerin dibine girerken Merve ise tebessüm etti.
"Piçlik yapmadan duramıyorsunuz abi."
Enes "Servise binelim, şimdi yer kalmayacak." dedi ve servis doğru yürümeye başladı.
Buse ile Furkan birlikte oturduğu için Yiğit yanıma oturmuştu. Ta ki Mert gelesiye kadar. "Yerimden kalk."
Yiğit tam cevap verecekken araya girdim. "Mert'in yeri burası." dedim kalkmasını kibarca söyleyerek.
Oturduğu yerden kalkıp bana sırıtarak kafasını kulağıma yaklaştırdı. "Ben de çaprazındaki koltuktan izlerim o zaman seni." deyip göz kırptı.
Ona göz devirip kafamı cama çevirdim.
yiğitkimamq: ne dedi o sana?
siz: kim ne demiş bana?
yiğitkimamq: kimden bahsettiğimi ikimizde çok iyi biliyoruz.
siz: bir şeyler zırvaladı işte.
yiğitkimamq: tam olarak ne zırvaladı?
siz: sana ne?
yiğitkimamq: neden hep onu koruyorsun?
siz: nE? bne mi?
siz: Allah'ın cezası çocukla kavga edip disipline gitme diye söylemiyorum.
yiğitkimamq: sen beni mi düşündün az önce
yiğitkimamq:
siz: ne alaka?
yiğitkimamq: bilmem artık
yiğitkimamq: dün alıştığını bugün düşündüğünü söyledin
yiğitkimamq: hadi hayırlısı.
Sude çevrim dışı.
yiğitkimamq: konu hoşuna gitmedi herhalde ;)
;;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cicibebe | Texting
Teen Fiction[texting, düzenlendi, tamamlandı] 05** *** ****: cicibebe'yi sevdiğin kadar beni de sevsen olmaz mıydı sanki? 05** *** ****: sana olan hislerimi bitirmeye çalıştıkça daha çok güçleniyor. 05** *** ****: artık sevgine ihtiyacım var. 05** *** ****: var...