Medya: Buse
;;
Parka varıp boş salıncağa oturdum. Yavaş bir şekilde sallanıyordu salıncak. Telefonumdan whatsapp'a girdim.
siz: neredesin lan?
Mesajı göndermemle küçük bir çocuk geldi. Siyahı andıran gözleriyle gülümsüyordu bana. "Gerçekten de güzelmişsin."
"Sen kimsin?"
"Beni Yiğit diye biri gönderdi. Poşeti ona götürecekmişim." diyerek yerdeki poşeti gösterdi.
Poşeti ona doğru uzattım. Kulağına eğilip "Yiğit şu an nerede?" diye sordum.
Bir adım uzaklaşıp "Söylersem paramı elimden alır."
"Şerefsiz olduğunu söyle ona." dedim ve yürümeye başladım. Çocuk çoktan gitmişti. Güya elimden o alacaktı. Yürümeye devam ederken bir ses duydum.
"Daha karpuz kesecektik." Sesi duyar duymaz arkama döndüm. Allah'ın cezası.
"Böyle gelmen şart mıydı?" dedim üzerini göstererek.
"Ayıcıkları sevdiğini zannediyordum." dedi bana doğru bir adım atarak.
Güldüm. "Nereden buldun bu kostümü? İçinde nefes alabiliyor musun?" diye sordum gülümsüyerek. Kendisini böyle bir hale sokması komikti.
"Zor alıyorum."
"Kendine bir iyilik yap da kafandaki ayı kafasını çıkar."
"Kendime mi yoksa sana mı iyilik yapayım?" dedi ve elini bana uzattı. "Bir ayıyla yürümek ister misin?"
Uzattığı eli itekledim. Sorusunu cevapsız bıraktım.
"O ayı kafası sayesinde sesin boğuk geliyor." dedim yürürken.
Bir şey demedi. Yürümeye devam ederken küçük bir kızın bize doğru koştuğunu gördüm. Bize gelip yanımdaki koca ayıya sarıldı. "Fotoğraf çekinebilir miyiz?"
Küçük kız Yiğit'in bacaklarına ahtapot gibi dolamıştı kollarını. Dengesini kaybetmek üzereydi. "Çekinemezsiniz."
"Çekinebiliriz."
"Çekinmek için 10 TL alıyoruz." dedim Yiğit beni uyarınca kız çocuğu ahtapot kollarını çekip beni kenarıya itti
Yiğit'in yanına durdu. Annesi ikisinin fotoğrafını çektiğinde tekrar sarıldı ve annesiyle uzaklaştı. "Kıza bak ya!" dedim ve gözlerimi kıstım arkasından bakarken.
Bana güldü. "Küçük çocuğu kıskanmak mı?" deyip, "Sen de sarılabilirsin, müessesemizden bu seferlik."
Kafasına vurduğumda dengesini iyice kaybetti. "İstemem."
Yerden kalkmaya çalışıyordu ama koca kafası her şeyi bozuyordu. Gür bir şekilde güldüm.
Elini bana uzattı ve "Yardım et." dediğinde iyice şiddetlendi gülüşüm. "Lütfen ya."
Fazla uzatmadan elini kavrayıp kendime doğru çekecekken o beni çekti. Üzerine düştüğümde "Sarılmadan daha iyi oldu sanki." dedi alayla.
Kocaman kafaya bakıp sinirli bir şekilde konuştum. "Ayağa kalkınca göstereceğim sana."
;;
Neler diyorsunuz anonim beyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cicibebe | Texting
Teen Fiction[texting, düzenlendi, tamamlandı] 05** *** ****: cicibebe'yi sevdiğin kadar beni de sevsen olmaz mıydı sanki? 05** *** ****: sana olan hislerimi bitirmeye çalıştıkça daha çok güçleniyor. 05** *** ****: artık sevgine ihtiyacım var. 05** *** ****: var...