Medya: Sude
;;
Kapının önünde siyah büyük bir kutu vardı. Kutuyu almak için çömeldiğimde kutunun altındaki not olduğunu gördüm.
Bu kutuda neyin nesiydi?
Notu yavaşça elime aldım. Küçük bir kâğıtta el yazısı ile bir şey yazıyordu; kutuda iddiaya girdiğimiz ceket var. Yiğit.
Gülümseyerek içeriye girdim. Merakla kutuyu alıp odama götürdüm.
Yatağıma oturup kutuyu açtım. Kutuyu açıp ceketi çıkardım.
siz: MXKAXKWKDKWKSKCKDLWGVLDOsiz: sen mi kokuyor bu yoksa erkek parfümü mü?
yiğitkimamq: ceketimi mi kokladın?
siz: hayır
siz: o kadar çok parfüm sıkmışsın ki kutuyu açmadan kokusunu alıyordum zaten.
yiğitkimamq:
he he
siz: beğendim ceketi
yiğitkimamq: bir gün okula giyip gelsene :d
Görüldü.
yiğitkimamq: bu hayır demekti.
yiğitkimamq: konsere giderken bari giy.
yiğitkimamq: soğuk olacak bugün.
siz: benim konsere gideceğimi nereden biliyorsun ?
yiğitkimamq: servisi beklerken Efeyle konuşuyordunuz konser hakkında
yiğitkimamq: konuştuğunuza göre mutlaka gidecektiniz, bunu tahmin etmesi zor olmadı.
siz: konuşmamızı bu kadar duyacak kadar yakınımdaydın ve bundan habersiz olan ben
yiğitkimamq: ciddiyim bu arada
yiğitkimamq: ceketi mutlaka giy
yiğitkimamq: annem soğuk olacak dedi :) :)
Görüldü.
Mobil verimi kapatıp Efe'yi aradım. Fakat sürekli telesekreter'in sesi geliyordu. Telefonu kapatıp tekrar aradım.
Bu sefer Efe'nin sesi gelince "O telefon neden kapalı? Bana hesap ver." dedim alayla.
"Telefonum kapanmış." diye açıkladığında güldüm. "Şaka yaptım, mal."
"Ruh hastası ya." deyip "Aşağıya in." diye devam etti.
Telefonu kapattım ve asansöre binip dışarıya çıktım. Efe motorunun yanında beni bekliyordu. Gülümseyerek yanına gittim.
(yazardan: watty erkekleri 🤝 motor)
"Hadi gidelim." dedi elindeki kaskı burnuma kadar sokarak.
Kaska kafamı sokup "Korktuğumu bildiğin halde motorla gelmişsin." dedim gözlerimi kısarak. Güldü. "Korkunu yeneceksin sayemde." deyip motora bindi.
(yazardan: watty kızları 🤝 motor korkusu)
Onu taklit ettim ve sıkıca beline sarıldım. "Daha çalıştırmadım başkan, sakin." dedi sırıtarak.
Dişlerimi sıkarak "Sen şimdi görürsün." deyip eş zamanda elimi yumruk yapmış bel boşluğuna vurmuştum.
Acı içinde inleyip eliyle vurduğum yeri sıvazladı ve uzatmadan(!) motoru çalıştırıp gaza bastı.
Çok huzurlu geçen dakikalarımızdan (!) sonra konser alanına vardığımızda kaskı çıkartıp ona doğru uzattım. "Sude?" dedi usulca. Sesinden güldüğü belli oluyordu.
"Konuşma yoksa üzerine kusarım." dediğimde iyice şiddetlendi gülüşü.
Umursamadan yürümeye başladım. Arkamdan yetişip "Buradan gideceğiz, gel hadi." deyip bir yere sürükledi.
Konser alanına vardığımızda sahneye bir adam çıktı. Birkaç ünlünün şarkısını söyledi. Efe bana doğru dönüp "Sen erkek parfümü mü sıktın?" diye sorduğunda ona döndüm.
Sıçtık.
;;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cicibebe | Texting
Teen Fiction[texting, düzenlendi, tamamlandı] 05** *** ****: cicibebe'yi sevdiğin kadar beni de sevsen olmaz mıydı sanki? 05** *** ****: sana olan hislerimi bitirmeye çalıştıkça daha çok güçleniyor. 05** *** ****: artık sevgine ihtiyacım var. 05** *** ****: var...