59

2.3K 131 409
                                    

;;

Korno sesleri, kulağımı acıtacak firen sesleri, bağışlar, gürültü ve ani bir sessizlik...

Bana doğru yaklaştığını hissediyorum sevgilim. Soluk ve soğuk elini bedenimde hissediyorum. Ellerin titriyor gözyaşların yanağıma damlıyor, neden ağlıyorsun sevgilim? "Kalk yerden sonra hasta olacaksın bak!" dediğini duyabiliyorum.

Fakat gözlerimi açıp "İyiyim ben, sevgilim." diyemiyorum. Göz kapaklarım sanki birilerine dikilmiş, açılmıyor. Her yer karanlık.

"Sude n'olur n'olur sevgilim."

Zorlanarak gözlerimi açtım. Her an kapanabilirdi. "Efe?" sesim titremişti.

"Sude?" ağlaman şiddetlendi. "İyi misin sevgilim?"

"Ben iyiyim sadece uykum var, gözlerimi zor açık tutuyorum."

"Hayır sevgilim, uyuma lütfen uyuma!"

"Sadece gözlerimi dinlendireceğim."

"Hayır, Sude. Aç gözlerini." Gözlerim dayanamayıp kapandı, asla açılmayacakmış gibi.

Hissediyorum Efe! Üşümemem için bu yağmurda üzerindeki çıkardığın montu üzerime örttüğünü. Kalkıp sana sarılmak istiyorum. Bedenimi hareket ettiremiyorum.

"Gözlerini aç, lütfen!"

Neden zor nefes alıyorum Efe? Yardım et bana. O siren sesleri ne sevgilim? Bir şey mi oldu sana? Olursa dayanamam ki ben. Neden bir sürü insanın seslerini duyuyorum?

"Biraz daha destek istiyoruz."

"Gövdenin hareket etmemesini sağlayın, sol bacağın da kasılma var."

"Hortum takalım mı?"

"Şimdilik maske takın!"

O maskeyi bana mı takıyorlar sevgilim?

Daha iyi nefes alabiliyorum, Efe.  Korkma!

"Hadi bir, iki, üç."

Sedye sesleri.

Neden sesin uzaklaşıyor Efe. Neredesin? Yanıma gel, sesin yok.

Tekrar duyulan siren sesleri ve rolant sesi. (*Rolant sesi: kontağı ilk çalıştırdığınızda ki çıkan ses.*)

Beni nereye götürüyorlar sevgilim, gitmek istemiyorum. Yanında durmak istiyorum, ellerini tenimde hissetmek istiyorum. Ambulansın siren sesleri kulağımı acıtıyor Efe. Arabadan iniyoruz.

"Tamam, çıkarın."

Sedyeyle bir yere götürüyorlar beni Efe. Doktor sesleri...

"Durumu nedir?"

"Akciğer zedelenmesi, kaburga iki kırıp olabilir, bacak ve yüzde çizik, kafada yaralanma boyutu belirsiz, iç kanama geçiriyor olabilir."

"Ailenin diğer üyeleri de geldi."

"Ultrason, röntgen, kan testi, kan grubu, kan tahlili ne varsa hemen yapılsın ve solunum uzmanı gelsin, çabuk olun!"

"Dalağı yırtılmış acele etmeliyiz! Sude Kazan birinci ameliyathaneye alıyoruz!"

Ne? Yoksa... Yoksa... Ben mi?... O yüzden mi hareket edemiyorum, Gözlerimi açamıyorum, Konuşamıyorum? Ölmek istemiyorum sevgilim! Ailemden, senden, bizimkinlerden ayrılmak istemiyorum.

Korkuyorum sevgilim, elimi tutarak "Korkma yanındayım." demeni istiyorum. Ama sesin yok. Neredesin?
Sadece makine ve doktor sesleri duyuyorum. Yanıma gelsene, senden güç almak istiyorum.

Cicibebe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin