Medya: Sude ve Mert
anonimin kim olduğunu öğreneceksiniz bu bölüm eğieğieğieği
;;
Yeni hattı telefonuma takıp hemen whatsapp'a giriş yaptım.
siz: selam
yiğitadamgibiadammış: kimsin?
siz: aşkında ölüyorum adamım.
yiğitadamgibiadammış: amerikan filmlerinden mi fırladın mk?
siz: ÖHÜNMLHYPHMNÖBÇNÖPHGJLÖKMÖNBNLÖMPHMÖNHJÜUHÖJMJ
yiğitadamgibiadammış: komik olan ne?
yiğitadamgibiadammış: siktiri çekip engelliyorum.
siz: dur, dur.
siz: yeniden sim alamam.
siz: cicibebeni tanımadın mı?
yiğitadamgibiadammış: nE
yiğitadamgibiadammış: Sude, sen misin?
yiğitadamgibiadammış: yalanını sikiyim.
yiğitadamgibiadammış: engelliyorum.
siz:
siz: benim işte.
yiğitadamgibiadammış: hassiktir
yiğitadamgibiadammış: sim almışsın.
siz: engel kaldırmazsan, tabii alırım oç.
yiğitadamgibiadammış:
yiğitadamgibiadammış: şu an pişmiş kelle gibi sırıtıyorum.
yiğitadamgibiadammış: baya alıştın bana.
siz: senin için almadım sim'i.
yiğitadamgibiadammış: benim için aldın diye bir şey demedim zaten.
Sude çevrim dışı.
yiğitadamgibiadammış:
Yiğit çevrim dışı.
Mert'in odasına girdiğimizde duvarlardaki fotoğrafları görünce elimi alnıma sertçe vurdum.
"Bunları Merve görseydi hiç düşünmeden nikah tarihi almaya giderdi." deyip sırıttı Buse. "Çok güzel, değil mi?" diyerek Enes'e laf çarptırdı. Enes bir şey demeden sadece dişlerini göstererek güldü.
"Buse, Enes'in dolabını gördün mü hiç?" diye sorduğumda Enes'in bana bir dönüşü vardı ki gülmemek için kendimi zor tuttum. "Görmedim de ne oldu ki?"
"Senin habersiz çekilmiş fotoğrafların dolabında ki..." derken Enes sözümü kesti.
"Sen benim dolabımı ne zaman açtın?" diye sorduğunda piç gülümsememle cevap verdim.
Kafamı hafif eğerek kaşlarımı çattım. "Benden kaçar mı sanıyorsun, amcamın dölü?" deyip göz kırptım. "Enes'in dolabındaki kutuya bak, kanka." dedim Buse'ye.
Buseyle Enes bakışırlarken kusuyormuş gibi yaptım. "Gözümün önünde bari yapmayın."
Efe odaya girdi. "Fifa oynayalım hadi." herkes olumsuz anlamda kafasını salladı.
"Film izleyelim mi?" dedim. Bu fikrim hoşlarına gitmiş olacak ki hemen filmin türü hakkında konuşmaya başladılar ama bir türlü seçemedikleri için biz de çizgi film izlemeye karar verdik. Mert'in odasından çıkmışlar yan odaya gitmişlerdi. Bense Yiğit'e mesaj yazmak için gitmemiştim.
siz: miraculous'ı bir gün birlikte izler miyiz?
Masadaki telefondan bildirim sesi gelmişti. Başta umursamasamda dikkatimi çekmişti. Ses gelen telefonu bulduğumda Efe'nin telefonu olduğunu fark ettim. Güç tuşuna bastım ve ekrana gelen bildirimleri görmemle kaskatı kesildim. Ağzımdan sadece iki çift kelime döküldü. "Cicibebe'm mi?"
;;
Efeciler anlık bir çarpılmış kız dansı ödgmdögmdömgödögmdödögmdöggmdgmdmg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cicibebe | Texting
Teen Fiction[texting, düzenlendi, tamamlandı] 05** *** ****: cicibebe'yi sevdiğin kadar beni de sevsen olmaz mıydı sanki? 05** *** ****: sana olan hislerimi bitirmeye çalıştıkça daha çok güçleniyor. 05** *** ****: artık sevgine ihtiyacım var. 05** *** ****: var...