07

4.4K 247 113
                                    

Medya: Sude

;;

Yatağımın ortasında duran telefonumu aldım. Hâlâ telefon açıktı, ekrana baktığımda altı saat elli üç dakika on iki saniye yazıyordu.

Şaşkınlıkla telefonumu kulağıma yasladım. "Yiğit?"

Uykulu bir şekilde "Efendim?" dedi.

"Ne oldu?" dedim, sesini anlamaya çalışıyordum. Fakat boğuk bir şekilde geliyordu kulağıma.

"Ne olmuş?" sesi uzaktan geliyordu.

"Telefonu kapatmamışsın." dedim.

"Nefesini dinlemek istemiştim."

"Sana girdi yalnız." deyip, "Biraz sesli konuşsana anlayamıyorum seni." söylememle telefonu yüzüme kapattı.

Ufak(!) bir küfür savurdum ve sohbete girdim.

siz: yüzüme kapatmak, ha ?

yiğitkimamq: sesimden beni bulmaya çalışmak, ha?

siz: kes

Ellerimi yıkayıp sınıfa girdiğimde sırama oturdum. Yarım bir şekilde arkama döndüm Efe'ye yanlış çözdüğüm soruyu göstermek için. Uyuduğunu fark edince uzun saçlarıdan bir tutam alıp hafifçe(!) çektirdim.

"Sınıfın zekisi Efe Ateş, uyuyor mu?" dedim şaşırarak. "Aaa, bıktım! Üst kısımları iki kat daha fazla kirleniyor." dedim deterjan reklamlarında ciyak ciyak bağıran kadınlar gibi.

Güldü. "Övdüğüne göre bir şey isteyeceksin, derdini söyle?"

"Yine ders çalıştın geç saatlere kadar, değil mi?" deyip kafamı sağa doğru biraz yatırdım. "Benim canım arkadaşım sorumu çözer mi?" diye sordum.

Kafasını sallayıp soruya baktı. Soruyu çözerek anlattığında teşekkür edip önüme döndüm. Tabii o da uyumaya devam etmişti.

Telefonuma bildirim gelmesiyle sıranın altından aldım.

yiğitkimamq: plag tiki'ye kesme şekerim diyormuş.

yiğitkimamq: artık sende benim kesme şekerimsin.

siz: uğur böceğiyle kara kedi mi izliyorsun?

yiğitkimamq: ben değil, kuzenim izliyor.

yiğitkimamq: o da sevdiği kıza kesme şekerim diyor.

siz:

yiğitkimamq: gülüyorsun:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yiğitkimamq: gülüyorsun:)

siz: görüyorsun.

yiğitkimamq: sen aşırı zekisin.

siz: •-• (08.15 a.m)

yiğitkimamq: o nasıl tost yemektir mk (09.15 a.m)

yiğitkimamq: kahvaltını evde yapsana

siz: siyene gardaş

siz: bizim sınıfta değilsin ama her şeyi net bir şekilde görüyorsun. Nasıl oluyor bu iş?

yiğitkimamq: sihirbaz sırrını açıkladığını gördün mü hiç?

yiğitkimamq: iddiaya girelim mi?

siz: durduk yere nereden çıktı şimdi?

siz: konuyu hemen değiştirdin.

siz: ne için?

yiğitkimamq: bensiz yapabilecek misin, ona bakacağız.

siz: cevabını ikimizde biliyoruz bence.

siz: sonra gelip ağlama bana

yiğitkimamq: göreceğiz.

yiğitkimamq: kim önce mesaj yazarsa o en çok sevdiği sweatshirtünü versin.

siz: iddianın nereden çıktığı belli oldu. İyi o zaman kabul.

siz: ama ben senin sweatshirtünü ne yapacağım.

yiğitkimamq: ceketimi vereyim?

siz: kabul, en azından giyerim.

yiğitkimamq: sweatshirt de giyiliyor ama neyse

siz:

Hayat kurtaran bilgiydi, eyw

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayat kurtaran bilgiydi, eyw.

yiğitkimamq: ceketimi üzerinde görmek için sana mesaj atardım fakat sweatshirtünü istiyorum.

yiğitkimamq: kokun sinmiştir.

Sude çevrim dışı.

Zilin çalmasıyla ayaklanıp sınıfa girdik. Matematik hocası test dağıtıp sınıftan çıkmıştı.

Testi yarıda bırakıp Buse'ye yaslandım. Telefonuna baktığımda Furkan adında biriyle mesajlaşıyordu. "Furkan kimdi?" diye sordum.

"Dün anlattığım çocuk." deyip ağzında sesli bir sekilde küfür kaçtı. Flörtüydü yani. "Furkan bizim okula nakil olmuş." dedi heyecanla.

"Ha?"

Arkadan Mert kafasını uzatmış şekilde "Ne olmuş, ne olmuş?" diye sordu merakla. Buse olan biteni anlattı.

Mert biraz tepki vermişti fakat Buse umursamamıştı. Enesle Efe sadece susmuşlardı.

Sessizliğini bozdu. "Seviyor musun onu?"

;;

Cicibebe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin