56

2.7K 138 137
                                    

Medya: Sude ve Efe

;;

4 ay sonra,

Doğru, doğru, doğru.

Efe'nin testini bilmem kaçıncı kez kontrol ediyordum. Çocuk her soruyu doğru yapmıştı, çalışkandı. On ikinci sınıfa başlayalı baya olmuştu. Hepimiz son sene olduğumuz için derse yoğunluk göstermiştik. Biraz geç kalmıştık aslında ama Efe bize öğretmenlik yapıp her şeyi öğretmişti. Aramızda sadece o ders dinlediği için bize ders vermişti. Tabii bu dersleri Mert sağ olsun hep kaynatmıştı. Telefonumdan gelen bildirimle elime aldım.

Boş sohbetlerin olduğu sınıf grubu.

Ve saçma bir grup ismi.

~Portakallı şurup

Fatma: Gençler fizikçi sözlü yapacakmış.

Zehra: Şaka?

Ozan: Ciddi misin?

Ayşe: Ne zaman olacakmış sözlü?

Emre: Erkek Fatma yalan söylüyordur.

Alperen: Erkek Fatma OWOFKSOFKEOCKD

Mert: ben bu fizikçinin amk

Mert: her hafta sözlü mü olur agaa?

İnci: grupta hoca var.

Mert: anskm

Ceylin: sesli gülüyorum cjMSOXNWOXNSKXNS

Samet: her boka gülüyorsun zaten

Samet: o güzel gülüşünü sadece bana göstersen olmaz mı?

Ceylin: hasss

Fizikçi yazıyor.

Mert kişisi gruptan ayrıldı.

İnci: ben boşuna demiyorum bu çocuk mal diye.

İnci'nin dediği gibi maldı bu çocuk. İnci'yle Mert o günden sonra bir daha konuşmamışlardı ve hâlâ kavgalıydılar. İnci iki hafta önce bizim okula nakil olmuştu. Fakat hemen sınıfa alışmıştı. Mert her defasında konuşmak istese de İnci hep ona laf sokup reddetmişti. Mert'i Merveden sonra böyle görmek hepimizi sevdindiriyordu. Tabii sadece Buse hariç. Çünkü tekrar üzülmesinden korkuyordu. Ama İnci'yle bir ilişkileri olsa bile Merve gibi yapacağını zannetmiyordum.

"Sude?" diyerek elini gözümün önünde sağa sola salladı. "Bu sorun yanlış." diye soruyu gösterdi.

"Hayır, doğru." diye savunmuştum kendimi. Çünkü bu sorunun doğru olduğunu biliyordum.

"Cevap anahtarına mı baktın?" dedi gözlerini kısarak.

"Hayır." İnandırıcı olmam lazımdı.

Kaşlarını kaldırdı. "Emin misin?" diye sorduğunda önce duraksadım ve kafamı salladım. Gülümseyerek sayfanın arkasını çevirdi ve kopartılmış sayfayı eline aldı. Cevapları kontrol etti. Sorunun yanına mavi kalemle tik işareti koydu ve diğer soruları kontrol etti.

Gülmeye başladı. "İnanamıyorum. Nedense yedinci soru hariç hepsi yanlış, sadece yedinci doğru." deyip, "Bu cevap anahtarı matematik testini değil, biyoloji testinin cevap anahtarı."

Elimle alnıma vurdum. "Kendi çözdüklerinin hepsini doğru yapmışsın." dediğinde sevindim.

"Senin sayende." deyip yüzünü avuçlayıp yanaklarını sıktım. Gülerek elimi öptüğünde sıkıca kucakladım.

Cicibebe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin