10

4.5K 213 46
                                    

Medya: Buse ve Mert

;;

"Güzel yüzün var. Makyaj yapmak istedim." diye bir açıklama yaptı, Mert.

"Hâlâ güzel yüzün var diyor ya." diyerek elleriyle yüzünü kapattı. Küfür etmemek için kendini zor tutuyordu.

"Kanka sen kız olsaydın çok can yakardın be." dediğinde Efe bir anda patladı. "Sikeceğim belanı şimdi."

Onlardan gözlerimi çekip Enes'e çevirdim. "Yaklaşık bir hafta sizde kalacakmışım, amcamın dölü. Biliyorsun Halam için gidecekler." dedim.

Enes kafasını salladı ve "Yarın akşam bende toplanalım." dedi servisten inerken.

Herkes onaylayıp spor salonuna girdi. Hocanın gelmesini beklerken sınıfın başkanı yoklamayı alıyordu. Hoca gelip serbest olduğumuzu söyleyip odasına gitmişti.

(Yazardan; bu devirde bedenci olmak lazım kdkwpfkeogkdockelgogne)

Birkaç kişi takımlara ayrılarak basketbol oynamayı önermişti. Kabul edip takımlara ayrıldık.

Bizim takımın başkanı Mert'ti. Karşı tarafın başkanı ise Alihan'dı.

Çekişmeli bir maç olacağı belliydi.


yiğitkimamq: ne güzel oynadın öyle

siz: ne demezsin ya?

siz: sen nereden gördün?

yiğitkimamq: dersten kaçıp seni izlemeye geldim.

yiğitkimamq: tribündeydim.

siz: siktir, aynı ortamdaydık yani

yiğitkimamq: aynen

yiğitkimamq: kim kazandı ya, sonunu izleyemedim.

siz: efegil tabii ki de

yiğitkimamq: şu ceket sweat ne olduğ;)

siz: nasıl vermeyi düşünüyorsun reis

yiğitkimamq: orasını bana bırak, güzelim.

siz: peki, ben nasıl vereceğim?

siz: Bay Zeki bunu da düşünmüştür şimdi.

yiğitkimamq: bunu da düşündüm.

siz: Nasılmış ya benimle paylaşmak ister misin gnfovmckgkfogmfokflskf

yiğitkimamq: şöyle

yiğitkimamq: sweati okula getirirsin sıranın altına koyarsın, ben de oradan alırım.

siz: tamam.

yiğitkimamq: dur lan sen net bana bakarsın.

yiğitkimamq: en iyisi başkasına aldırayım.

siz: madem bana güvenmiyorsun ne diye mesaj atıyorsun it

yiğitkimamq: hayır öyle bir şey demek istemedim ki ben
*iletilmedi

yiğitkimamq: nE? Engel?
*iletilmedi

Zilin çalmasına on dakika kala herkes soyunma odasına giderken telefonumdan bir bildirim sesi geldi. Kimden mesaj gelmişti acaba? Yiğit olamazdı çünkü onu engellemiştim. Meraklanıp telefonu elime aldım. Gördüğüm bildirim kaşlarımı çatmama neden olmuştu. Mesaj değildi bu.

;;

Cicibebe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin