50

3K 141 35
                                    

Medya: Buse ve Sude

;;

Gözlerimi yoldan çekip yanımda uyuyakalan Efe'ye çevirdim. En arka koltukta olduğumuz için yavaşça ona yakınlaştım.

Önümüzde bizimkinler vardı. Mert'in babası bizi almaya gelmişti. Yakından daha masum gözüküyordu, Efe. Ondan uzaklaşmadan önce kulağına fısıldadım. "İyi ki anonim sensin."

siz: dayanamıyorum artık, Efe.

siz: başta kim olduğunu bilmeden konuşmak daha kolaydı.

siz: sen olduğunu öğrendikten sonra zorlandım.

siz: sana söylersem belki aramız bozulurdu.

siz: bana yazmayı bırakırdın bu yüzden ilk senin söylemeni bekledim.

siz: sır olarak saklayacaktım.

siz: ama bu sır artık yük olmaya başladı.

siz: ağır gelmeye başladı, içimde tarif edemediğim bir his oluştu.

siz: sana yalan söylüyormuşum gibi hissettim.

siz: seni kaybetmekten korktum.

siz: bana çok yardım ettin.

siz: yaralarımı sardın, Buray'ı unutmamı sağladın.

siz: ruhumu iyileştiren sendin.

siz: her zaman yanımda oldun, destek çıktın.

siz: sonra işler başka tarafa çekildi.

siz: beni unutmaya çalıştın.

siz: seni kaybetmek istemiyorum ben.

siz: sanırım seni çoktan kaybettim, ha?

"Artık götünün üstüne otursan mı?" diyerek sandalyeye oturdu. "Ne oldu sana? Anlat."

"Yiğit'in kim olduğunu öğrendim." diye başladığımda eliyle devam etmemi işaret etti. "Efeymiş."

Hiçbir şekilde tepki vermemişti. Kesinlikle başından beri anonimin Efe olduğunu biliyordu. "Efe olduğunu biliyordun, ha?"

Tırnaklarına bakarken bir şey söylemedi. Bingo.

"Niye söylemedin bana?" diye çıkıştım.

"Ben de yeni öğrendim. Enes ağzından kaçırdı." deyip, "Söylüyecektim ama Enes söyletmedi."

Ofladım. "Mert de mi?"

Kafasını iki yana sallayarak "Onun hiçbir şeyden haberi yok."

Tezgahta bulunan bardaktaki suyu içtim ve yerime oturdum. "Ne yapacağım şimdi ben? Sabah gördü mesajı."

"Sen bizim elemana bir şeyler mi hissediyorsun?" dedi kaşlarını hafif çatarak. Sessiz kaldım. En yakın arkadaşıma yalan söyleyecek değildim ya.

"Madem gönlün vardı, niye bana söylemedin?" diye bağırarak kucağındaki küçük yastığı fırlattı.

Tam açıklıyordum ki telefonumun çalmasıyla ağzımı kapattım. Efe'nin aradığını görünce ayağa kalktım.

Cicibebe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin