Medya: Efe ve Sude.
;;
Avuç içlerini cama yaslayıp mankenin üstündeki elbiseye baktı. "Buse'ye bu çok yakışır."
Efe Mert'in tişörtünün yakasından astılarak kendine doğru çekti. "Vitrine dokanmayın yazısını görmüyor musun ulan?" dedi beyaz kağıdı göstererek.
Mert kağıda bakıp omuz silkti. "Ben dokunmadım ki vitrine yapışmıştım." dediğinde Buse bir anda kahkaha attı.
"Yaptığın şeyi bilmen ne güzel." diyerek lafa katıldı Enes. "Alkışlayalım." diye ellerini alaycı tavırla birbirine vurunca Mert orta parmak göstererek arkasına bakmadan yürüdü.
"Mert!" diye bağırdım yanlış tarafa gittiğini söylemek için.
Arkasına bir saniyeliğine dönüp geri önüne döndüğünde bir kızla çarpışıp geriye doğru sendelendi.
Mert kolunu sıvazlayarak karşısındaki kızı tersleyecekken "Sen, sen şu sinemadaki kör kızsın." dediğinde kızı inceledim. Gerçekten de oydu.
Kız göz devirip "Kör değilim ama şu iğrenç yüzünü görmek yerine karanlığı görmek daha güzel olurdu, inan bana." dedi tek nefeste. Kızın Merte olan nefreti şaşırtıcıydı.
"Sana hiç chewbacca'ya benzediğini söylediler mi?" dedi kız omzunda asılı olan çantasını düzelttikten sonra.
"Kime benziyormuşum?" dedi Mert kafasını hafif eğip ona doğru yakınlaşarak.
"Al işte, bir de cahil." Adını bilmediğimiz kız kafasını sallayıp hızlı adımlarla uzaklaştı.
Mert yüzündeki 'ne yaşadım ben' ifadesiyle bize dönüp "Chewbacca kim?" diye sordu.
Ona cevap niteliğinde "Star wars serisindeki bir karakter."
Buse gülerek telefonu Mert'e gösterdi. "Chewbacca bu." diye resmi gösterdi.
Enes merakla kafasını yakınlaştırdı. "Hadi canım! Baya Mert bu." diye alayla Mert'e güldü.
Chewbacca*
"Kızın adını sorsaydım keşke." diye sessizce homurdandı. Telefonuyla ilgilendiğini görünce gözüm telefonuna kaydı. Instagramda takipçilerine bakınca göz devirdim. Sana hakaret eden birisi seni niye takip etsin!?
O çarpışmadan sonra karnımızı doyurmak için yemek yemeğe gitmiştik.
"Kız farkındaysan güzel, üstelik seni her gördüğünde hakaret ediyor. O kızın seni takip etmesi imkansız kardeşim." dedi Enes gerçekleri dile getirerek.
"Evlen istersen."
"Hıh?" dedi önce şaşkınlıkla. "Ben ne dedim ki aşkım?" diye kendini savundu Buse'ye bakarak. Bu çocuğun işi zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cicibebe | Texting
Teen Fiction[texting, düzenlendi, tamamlandı] 05** *** ****: cicibebe'yi sevdiğin kadar beni de sevsen olmaz mıydı sanki? 05** *** ****: sana olan hislerimi bitirmeye çalıştıkça daha çok güçleniyor. 05** *** ****: artık sevgine ihtiyacım var. 05** *** ****: var...