Medya: Eren ve Mert
;;
"Tırnaklarını yeme."
Eren'in dediğini duymazlığa verip Efe'ye bakmaya devam ettim. Efe Pelinden gözlerini ayırıp bana çevirdiğinde göz göze gelmiştik. Bakışları sertti. Yanımda Eren olduğu için baktığına emindim. Böyle davranması saçmaydı. Sonuçta Eren arkadaşımızdı sadece. Bakışlarını Pelin'e tekrar çevirdiğinde göz devirdim. Sürekli yan yanaydılar.
"Bakma artık çocuğa, anlayacak." dedi elini gözümün önünde sallayarak. Haklıydı, Eren. Efe'nin elindeki telefonu görür görmez elime aldım telefonu.
Hâlâ mesaj gelmeyince ben yazmaya başladım.
siz: şştt
yiğitadamgibiadammış: hı?
siz: yazdığın yok.
yiğitadamgibiadammış: tatilinde kafanı dinle diye mesaj yazmıyorum.
siz: birisi mi var?
yiğitadamgibiadammış: OQPFKWPFQPFKWOFKWPDKWPFPWPXKWWPFKWLFKWOFKWLD
yiğitadamgibiadammış: ne alaka
siz: eğer 7/24 konuştuğun kişiyle az konuşmaya başladıysan birisi vardır.
siz: hiç şaşmaz.
siz: önümde bari yapma.
yiğitadamgibiadammış: ne?
siz: yapmayın*
siz: otomatik düzeltme mağduruyum.
siz: neyse
siz: vıcık vıcık flörtleşiyorlar önümde
"Hadi şişe çevirmece oynayalım." diyerek bağdaş kurdu, Mert.
Eren'in yoğun ısrarıyla gelmiştim plaja. Yoksa hiç çekilmezdi.
"Hayır." dedi Efe hızlıca.
Pelin "Hadi Efe ya." diyerek elini Efe'nin dizine koydu. Kaşlarımın çatılmasına sebep olmuştu.
Efe hoşnutsuzlukla yerinde kıpırdadı. "Şişemiz yok." derken Pelin'in elini yavaşça ittirdi.
Mert sepetteki şişeyi ortaya koydu. Efe omuzlarını düşürüp "Tamam." dedi.
Mert şişeyi çevirdiğinde Enesle Peline gelmişti. "Doğruluk." dedi Enes.
"Hoşlandığın biri var mı?" diye sordu, Pelin. Buse gözlerini kısarak Pelin'e baktı.
Enes Buse'ye bakıp "Sevgilim." demesiyle Buse'nin suratında kocaman bir gülümseme oluştu.
Merve ortadaki şişeyi alıp "Tamam, ben çeviriyorum." dedi ve çevirdi.
Eren ve Merve'ye geldi. "Soruları biliyorsun. Bu yüzden bana gereksiz kelime israfı yaptırma."
"Doğruluk." diye söyledi. Eren başından beri Merveden hoşlanmıyordu. Güvenmediğini birçok kez dile getirmişti.
"İki kişinin arasında kalsaydın Mertten ayrılır mıydın?"
"Arasında kaldığım kişilere bağlı." Merve'nin söylemesiyle Mert'in biraz morali bozulmuştu.
Şişeyi alıp çevirdim. "Mert sen de Efe'ye soruyorsun."
"Cesaret."
"Atla denize, kanka." dediğinde hemen karşı çıktım.
"Hava soğuk, hasta olabilir." diye söylenirken Efe çoktan tişörtünü çıkartmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cicibebe | Texting
Teen Fiction[texting, düzenlendi, tamamlandı] 05** *** ****: cicibebe'yi sevdiğin kadar beni de sevsen olmaz mıydı sanki? 05** *** ****: sana olan hislerimi bitirmeye çalıştıkça daha çok güçleniyor. 05** *** ****: artık sevgine ihtiyacım var. 05** *** ****: var...