47

2.7K 156 54
                                    

Medya: Sude

;;


Elimdeki kocaman tabaktan son popcorn'u ağzıma kattım. Gözlerimden akan gözyaşlarını bir çırpıda silip yanımdaki peçeteyle burnunu sildim. Ne ağlamıştım ama.

Laptop'u kapatıp yanımdaki telefonu aldım. Parmak izimi okutup whatsapp'a girdim. Efe'den mesaj vardı.

yiğitadamgibiadammış: ağladın, değil mi?

siz: sanki sen ağlamadın.

yiğitadamgibiadammış: ben ağlamam.

siz: hadi oradan

siz: 584179491472948 kez izleyişim ve her defasında ağlarım.

yiğitadamgibiadammış: aynı yıldızın altında izleyelim diyen sensin.

yiğitadamgibiadammış: ne güzel aksiyon izleyecektik.

siz: aksiyon dediğin şey psikolojimi kırardı. Hep işkence...

yiğitadamgibiadammış: miraculous izleyelim dedim olmaz dedin.

siz: her ne boksa.

yiğitadamgibiadammış: film güzeldi aslında.

yiğitadamgibiadammış: kızı arkadaşı olarak görmüyor, onun dileğini gerçekleştirecek kadar seviyor ama kız onu arkadaş olarak görüyor.

yiğitadamgibiadammış: çok boktan bir durum.

siz: ama unutmayalım ki kızda aşık oluyor.

yiğitadamgibiadammış: yani?

siz: umudunu kaybetmemen lazım.

siz: kaybetmemesi*

yiğitadamgibiadammış: diyorsun?

siz: hı hı

Kapı âni bir şekilde açıldı. Bir anlık irkilmiştim. Annem gülümseyerek içeri girdi. Yerdeki kirli çamaşırlarımı toplarken "Kiminle konuşuyorsun?" dedi ve göz kırptı. Yaptığı harekete gülmeden edemedim.

"Hiç." dedim arsızca sırıtarak. "Efe mesaj atmış o kadar."

Annemin yüzünde bir tebessüm oldu. Masum bir tebessüm olmadığını anladım. "Efeyle bir şey mi var aranızda?"

Yüzümdeki gülümseme silinmişti. "Hayır, arkadaşız." diye sitem ettim.

Yatağın ucuna oturup "Efeden daha iyi bir damat bulmak zor." dedi dirseğini dizine yaslayıp avuçlarının üstüne kafasını koyup bana gülümsedi. Bu gülümsemenin altında çok şey yatıyordu, neyse.

"Sadece konuşuyoruz." derken sözümü kesti. "Olsun konuşuyorsunuz ya bu da yeter."

"Arkadaşça konuşuyoruz." dedim 'Arkadaş' kelimesine vurgu yaparak.

"Neyse şu çamaşırları makineye atayım, sen de rahat rahat konuş flörtünle." deyip odadan çıktı.

Arkasından "Hoşlanmıyorum ondan. Arkadaşız, Flört etmiyoruz." diye bağırdım.

(Yazardan: Kes kız eğer ben istersem hoşlanırsın. Sus ve otur götünün üstüne.)

Üstümdeki battaniyeyi ayağımla itekledim. Battaniye yere doğru süzülünce yataktan kalkıp banyoya ilerledim. İşlerimi halledip odama geri döndüm.

Cicibebe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin