42

3K 157 24
                                    

Medya: Sude

;;

siz: neden mesaj atmıyorsun?

Görüldü.

siz: iyi misin?

yiğitkimamq: evet.

siz: değilsin.

yiğitkimamq: iyiyim.

siz: peki, neden mesaj atmıyorsun?

Görüldü.

yiğitkimamq: biraz ara vereceğim.

siz: ne?

yiğitkimamq: uzun bir süre konuşmayalım.

siz: ne?

siz: saçmalamayı kes.

yiğitkimamq: kafamızı toplayalım.

yiğitkimamq: kendine dikkat et.

"Tamam, geleceğim şimdi. Kapat çok yazdı." diye söylendi telefondaki Buse'ye.

"Ben aradım, Mert." dedi Buse alayla. Buse fazla uzatmayıp telefonu kapattı. Mert iki elindeki poşetleri bir eline toparlayıp kulaklığını çıkardı. Sadece pazar alışverişiyle kalsaydı keşke annesi. Terziden babasının pantolonunu, mağazadan Eren'e okul gömleğini almıştı.

Mert zili çalıp içeriye girer girmez rıfkı ayağına sürtünmeye başlamıştı. Onu kucağına alıp köpeğin burnuna küçük bir öpücük kondurdu.

Poşetleri koridora koyup Rıfkıyla odasına geçti. Onu yatağına bırakıp üzerini giyindi. Bugün Busegilin evinde toplanacaklardı.

Odasından çıkıp mutfağa girdi. Tabii küçük köpekte sahibini takip ediyordu. "Busegile gidiyorum. Görüşürüz." diye annesinin yanağına sulu bir öpücük bıraktı.

Annesi elindeki bıçağı bırakıp "Akşam anneannen gidiyor, geç gelme." diye tembihledi.

Mert köpeğini kucaklayıp evden çıktı.
Sitenin önünde Merve ve sarışın bir çocuk gördüğünde yavaşladı. Bu kim diye, düşündü Mert.

Mert hiçbir şey söylemeden yanlarından geçerken Merve konuştu. "Mert?"

Mert arkasını dönüp sevdiği kıza baktı. "Bu kim?" diye sordu ağır abi mooduyla.

Merve'nin yanındaki yakışıklı çocuk "Arabadayım ben." deyip onları yalnız bıraktı.

"Acelen yok mu? Bekletme istersen sevgilini." dedi ifadesizce.

"Sevgilim mi?"

Merve ciddi bir şekilde kafasını salladı. "Seninle sevgili oldum da benim mi haberim yok?" diye sordu, Mert.

Merve'nin ağzı hafif açıldı. "Ne?"

"Sevgilim yok. Eğer olsun istiyorsan..." dedi çapkınca sırıtarak.

Merve hâlâ öküzün trene baktığı gibi bakıyordu Mert'e. Mert sırıttı. "Evet olarak kabul ediyorum."

Merve kendine gelip gülümsedi. "Gitmem gerek." deyip arabaya bindi.

Mert'in yüzündeki gülümsemeyle Busegilin yolunu tuttu.

Tabii olanlardan haberi olmayan arkadaşları evde oturuyorlardı. Kapı çaldığında Sude telefonunu kapatıp Enes'in dizinden kafasını kaldırdı ve "Ben açarım." dedi kapıya doğru yürürken.

Mert'i görünce "Nerede kaldın sen?" diye sordu. Mert hiçbir şey demeden yere Rıfkı'yı bıraktı ve Sude'ye sarıldı.

"Merve ile bir ilişkimiz var." dedi bağırarak.

Cicibebe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin