Reggel 6:00 volt amikor anya kopogtatott az ajtómon..Fejemre húztam a takarót és próbáltam elképzelni,hogy mindez csak álom..de ez nem így volt..legnagyobb sajnálatomra.Augusztus számomra pokoli kínszenvedés volt.
Egész hónapban könyörögtem anyának,hogy ne költöztünk el Angliába.
Mióta az eszemet tudom Kanada volt az otthonom..mindenem megvolt..legjobb barátnő,szerető anya,jó jegyek..igaz a fiúkat még hanyagoltam mivel a tanulására próbáltam koncentrálni anya kérésére és mivel bulikba se jártam,nem voltam népszerű a fiúk körében.Ők szinte észre sem vettek,ha mégis szerencsém volt akkor is csak dugásra kellettem volna nekik és amint lepasszoltam őket c
a fejemhez vágták h mekkora egy "stréber szűz ribanc vagyok"
..szokásos kedves szavak egy 17 éves lányhoz.
Igen még szűz vagyok,bár legjobb barátnőm Amy nem egyszer csesztetett ezzel. Amyvel már 6 éves korunk óta legjobb barátnők vagyunk,azóta,hogy oviban odajött hozzám,elgáncsolt és elvette a nyalókámat.Amy viszont teljes ellentéte volt nekem: A fiúk nyálcsorgatva fordultak utánna,nem volt kiemelkedő tanuló és minden héten legalább 3x járt buliba és egyet se hagyta el józanul.Néha irigyeltem azért amiért ennyire szabad és nem érdekli az,hogy mi lesz holnap..csak a mának él..
Ő már 13 évesen elvesztette a szüzességét mivel már nem akar várni és ugye mindent idejében el kell kezdeni.. Gondolatmenetemet hangos kopogás és anya dühös hanga szakította félbe:
-LISA! Lisa Hamilton! Azonnal kelj fel és gyere le,nemsokára indulunk!
Mogorván csak vissza motyogtam neki valami oké féleséget..
ANNYIRA UTÁLOM EZT AZ EGÉSZET! Francnak kellet anyának munkát ajánlani pont Angliában.Már mindent megpróbáltam,hogy hadd maradhassak Kanadában..azt én sem tudtam,hogy konkrétan hol,mivel rokonaink nem igen voltak de anya nagyon elhatározta magát mióta apa lelépett az egyik titkárnőjével.Anyám teljesen kifordult magából és a divattervezői munkáját is elfelejtettem, mivel kirúgták a cégtől.
Összeomlott.Július 25-én viszont megváltozott MINDEN!
Egy nagy cég felkereste anyát egy jó munkaajánlattal..Nos háth ez lenne az 1.rész és nemsokára jön a 2. is♥
A képen Lisa Hamilton látható👇♥
YOU ARE READING
Megváltoztattál/BEFEJEZETT/
RomanceEgy lány,aki most költözik Angliába és egy fiú,aki elvesztette önmagát.Van valami furcsa vonzódás köztük.Vajon kitartanak az érzéseik egymás iránt még akkor is,ha szét akarják őket választani? Részlet: -Kérlek akkor is szeress,ha nehézzé válik-mondt...