1.évad 39.rész-Visszaköltöznük?

7.7K 334 0
                                    


✳Brian szemszögéből✳

Kibaszott nagy fejfájással ébredtem.Nem kellett volna meginnom azt a 3 pezsgőt.Lementem a konyhába,ahol mindenki csöndben ült az asztalnál és úgy tűnt,hogy engem vártak.

-Beszélnünk kell Brian-szólalt meg anya és az asztal felé intett,hogy üljek le.Én az egyik oldalon ültem,ők pedig velem szemben.

-Miről lenne szó?-kérdeztem tőlük.

-Már egy ideje gondolkodunk valamin.Ez a dolog nem más,mint a költözés.Szeretnénk,ha visszaköltöznél Angliába.Velünk együtt.Már mindent előkészítettünk a költözéshez.-mondta anya csillogó szemekkel.

Én lesokkoltam.Csak ültem és bambultam rájuk.Rengeteg kérdés futott át rajtam.Láthatom Lisát?Újra együtt lehetünk?Vajon szeret még?De ezután jobban belegondoltam.Lehervadt a mosoly az arcomról.

-Anya,neked itt céged van.A nagynénémnek kezelések kellenek,Jesnek pedig itt van a sulija.-mondtam nekik,de ők csak mosolyogtak.

-Fiam,örülnénk neki,ha néha magadra is gondolnál nem csak ránk.Egyébként is a cég ittmarad,de hétvégenként jönni fogok Klaiforniába ellenőrizni,hogy minden rendben van-e.A nagynénéd kezelései nem mindennaposak.Amikor jövök hétvégenként,ő is velem jön az orvosához és vészhelyzet esetén kaptunk egy Angliában élő orvos telefonszámát,arra az esetre ha baj lenne.Jes pedig...Azóta hisztizik,hogy el akar menni egy másik suliba,mióta kiszállt abból a bandából.A banda elég ismert a suliban és megtiltották mindenkinek,hogy Jessel barátkozzanak.-mondta anya szomorúan.Én még emésztettem a hallottakat.

-Egy kis idő még kell a költözéshez,de Szilveszterre már otthon leszünk.

-És hol fogunk lakni?-kérdezte Jes anyát fülig érő szájjal.

-Már nézegettem a
lakásokat,elég sok van és legtöbbünk elég közel van a sulihoz.-válaszolta könnyedén anya.

-Anya.Tegnap Andrea adott nekem egy levelet,amit apa írt.A levélben az van,hogy mindent rád és rám hagy.-mondtam kissé szomorkásan.

-Levelet?-kérdezte furcsállva.

-Igen.Az állt a levélben,hogy akkor írta amikor engem éppen szültél.-válaszoltam.

-Brian.Az lenne a legjobb,ha egy másik házat néznénk.Hisz ott van a mostohaanyád és a fia.Nem tehetjük ki őket a házból.-mondta.

Megváltoztattál/BEFEJEZETT/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt