✳ Brian szemszögéből✳
Nagyon dühös voltam.Nem szoktam kiakadni,l ha valaki rólam pofázik de ez most más volt.Az a pöcs Lisát szemelte ki magának és őt ismerve megszerzi amit akar.Utáltam,ahogy Lisával beszélt és azt is,hogy Lisa hagyja magát.Jó azt mondtam neki,hogy nincs köztünk semmi de azért nem akarom,hogy rányomuljanak.
Ezek jártak a fejemben,amikor kirohantam a teremből,majd amikor már az udvaron jártam a hátam mögött valaki zihálva megálljt én pedig hátranéztem.
-Mégis mi bajod van neked?Oké megértem,hogy kiakadtál,de már unom Brian,hogy utánnad fussak. - nézett maga mögé-Szó szerint.Azt mondtad,hogy nincs kettőnk között semmi,akkor miért zavar,hogy Austinnal beszélgetek?-mondta.
Legszívesebben elmondtan volna neki,hogy kurvára nem így van és,hogy nem akarom annak a faszfejnek a közelében látni.
Lisa még mindig ott volt.Nem tudtam,hogy mit mondhattam volna,zavarban voltam.Sosem jártam így,de biztos,hogy piros volt az arcom.Francba,gyorsan el kell innen mennem.
-Bocs-mondtam Lisának,majd otthagytam.
Amilyen gyorsan csak tudtam lépkedtem hazafelé,de bár ne tettem volna.Amikor hazaértem Roset hallottam és nem volt egyedül.
A hangokból ítélve nem éppen beszélgettek a hálószobában de nem érdekelt.A kurva életbe is ez az apám háza és csak tavaly halt meg. Ez a picsa meg itt baszatja magát.Felrohantam a lépcsőn és benyitottam a szobába.Rose lovagoló ülésben ült a faszin akinek arcát még mindig nem láttam.A mostohaanyám hátrafordult,majd felsikoltott.-Brian,ohh Istenem.Nem tudtam,hogy itthon leszel.Hogy,hogy ilyen korán hazaértél?-kérdezte,de én csak gyűlöletet éreztem.
Miután a fickó is felkelt,leesett az állam.Austin apja volt az.Már rég láttam de ezt a tuskót még pár év után is felismerem.Szúrós pillantásokkal nézett rám,mivel őt csak az érdekelte,hogy megzavartam valamit.Ennyi elég is volt,hogy aznap másodjára robbanjak.
ESTÁS LEYENDO
Megváltoztattál/BEFEJEZETT/
RomanceEgy lány,aki most költözik Angliába és egy fiú,aki elvesztette önmagát.Van valami furcsa vonzódás köztük.Vajon kitartanak az érzéseik egymás iránt még akkor is,ha szét akarják őket választani? Részlet: -Kérlek akkor is szeress,ha nehézzé válik-mondt...