✳Brian szemszögéből✳
Meglepődtem amikor Lisa megkérte,hogy maradjak vele,de ennél jobban nem vágytam semmire.Az este gyorsan eltelt.Nem éreztem magam ilyen jól már egy jó ideje.Reggel mellette keltem.Ott szuszogott mellettem kócosan az a lány,akiért az életem adnám.Jézus Brian,mit művelt veled?Nem akartam bevallani,de igen beleszerettem.Sose éreztem még így egy lány mellett magam.Ahogy néztem a mellettem fekvő gyönyörű lányt melegség áradt el bennem.Na megint ilyen nyálas dologokat mondok.Szuper.Bármennyire is távol akarom magam tartani tőle,nem megy.Tudom,hogy előbb vagy utóbb el kell neki mondanom,hogy miért voltam vele ilyen rideg,de most már tudom mit akarok.
-Brian-hallottam Lisa hangját,mire megszakította a gondolatmenetem.
-Tessék?-kérdeztem mosollyal.
-Beszélnünk kell-mondta komolyan.Bólintottam és lementünk a konyhába.
Leültünk az asztalhoz egymással szemben.-Szóval-kezdi Lisa.-Elmondanád,hogy mégis miért csinálod ezt velem?Egyik pillanatban megcsókolsz,majd leszarsz.Amikor meg majdnem megerőszakolnak,te hirtelen betoppansz és itt maradsz velem éjszaka,amit persze én kértem,de akkor is és egész este kedves vagy és ezzel még jobban összezavarsz mindent.-mondta egy szuszra,hadarva.
Kikerekedett szemekkel nézek rá.Most tudom,hogy rajtam a sor.Nagy gombóc volt a torkomban.
-Lisa,figyeld,sajnálom.Nem vagyok jó az ilyenekben,hogy megnyíljak mások felé és feltárjam az érzéseim,de te betoppantál az életemben és fenekesül felforgattad azt.Mióta apa meghalt én bezárkóztam és senkit nem engedtem közel magamhoz.Egy lány sem váltott ki nálam ilyen érzéseket és ez megijesztett.A csók után pont ezért voltam veled olyan tuskó mert tudtam,hogy jobbat érdemelsz és nem akartam,hogy ezek az érzéseim erősödjenek irántad.Ami nem sikerül.Nem akartam közel engedni senkit,mivel ezáltal sebezhetőnek érzem magam és ha téged is elvesztenélek,azt nem élném túl.Nem akarok úgy élni,hogy azon rettegek,hogy mikor jösz rá,hogy én kevés vagyok neked.Ezért is próbáltalak megutálni és ellökni magamtól,de amikor Reb betoppant tegnap,hogy ott-e vagy nálam,mert nem talál sehol és utoljára Austinnal láttak az emeletre menni,egyszerűen elvesztettem a fejem.Csak az körül forogtak a gondolataim,hogy megölöm ha bármit is csinál veled.Ekkor jöttem rá,hogy..-itt elhallgattam.Nem bírtam kimondani,pedig nagyon akartam.Lisára néztem aki nagy kék szemei megteltek könnyekkel és csak mosolyogva nézett rám.Ugye nem mondtam semmi rosszat?Akkora egy balfasz vagy Brian!
-Szeretlek Brian-csúszott ki Lisa száján.
Nem csak engem lepett meg,hanem saját magát is.Lángba borult az arca.Ekkor belőlem is kibukott
-Én is szeretlek Lisa-jézus ezt tényleg kimondtam?Lisa felemelte a fejét és csak bámult rám meglepetten.
Egy pillanat alatt ott termettem mellette és megcsókoltam.Először gyenge csókokat leheltem formás ajkaira,aztán ezt meguntam és ezt szenvedélyes csók követte.Lisa ezt egy halk nyögéssel jutalmazta,majd kezei már a hajamban matattak.Felkaptam a székről és a konyhapultra ültettem.Komolyan mondom ez a lány megőrjít,mintha lángra lobbant volna a testem.A testem megfeszült,akartam őt,mindennél jobban.Már a póló is lekerült rólunk,Lisa pedig felhúzott magához a konyhapultra.Próbáltam nem rá nehezedni ezért én kerültem alulra.Folytattuk volna,amit mindketten nagyon is élveztünk,ha meg nem zavarnak minket.Egy hangos ajtócsapodásra megrezzentünk,mire felnéztünk és ott állt ő.Lisa anyja, akinek szemei szikráztak és tekintetével felnyársalt.Komolyan mondom,mintha azt számolná,hogy hányféle képpen tudna megölni.Lisa gyorsan lepattant rólam és felvette a pólóját.
-Anya,te itthol vagy?Nem úgy volt,hogy esig dolgozol?-kérdezte még mindig kipurult arccal.Felvettem a pólóm,de én is rettentő zavarban voltam.
-Lisa azonnal magyarázatot akarok!-dühöngött az anyja aki még mindig engem méregetett.
Leültünk az anyjával az asztal köré.Lisa mellettem,az anyja pedig velünk szemben.
Mint valami kihallgatáson.-Lisa nagyon csalódtam benned és úgy látom átkell vennünk újra a szexről tartott kiselőadásom,nem akarok még unokákat azért mert egy kanos szomszéd srác nem tudja a gatyájában tartani a kígyóját,amit mellesleg levágok,ha mégegyszer hozzányúl a lányomhoz.-mondta az anyuka dühösen.
Levágni?Milyen beteg ez a nő?Márpedig én nem hagyom el Listát,az egyszer biztos.
-Anya!-csattant fel Lisa.-17 éves vagyok,már majdnem nagykorú és nem lehetek együtt a barátommal?-kérdezte anyját.Valmi nagy anya-lánya harc következett.Deee vááárj! Azt mondta,hogy barátja?Szóval akkor ő most az én..BARÁTNŐM.Akaratlanul is elmosolyodtam,amit Lisa anyja észre is vett.
-Te meg mégis min mosolyogsz?-csattant felém.
-Bocsánatot kérek Asszonyom,de Lisa most barátjának szólított és ezért mosolyogtam.Szeretem a lányát.Szeretném,ha a barátnőm lenne.-mondtam,mire Lisa anyjának és Lisának is leesett az álla.
Apám mindig azt mondta,hogy ha jól bánok majd a barátnőm anyjával akkor ezzel nyert ügyem lesz.
-Nos,ha így állsz a lányomhoz,akkor-megköszörülte a torkát-adok nektek egy esélyt,de ha valami olyat teszel a lányommal komolyan levágom farkad-nézett rám komolyan,aztán elmosolyodott.
Sokkal jobb fej ez a nő,mint amilyennek látszik.Lehet azért,mivel jó kapcsolatot ápol a..barátnőmmel.Lisa anyja a kérdéseivel bombázott,amíg az én BARÁTNŐM vacsorát csinált.Elmeséltem a nőnek mindent.Az apám halálát és az összezuhanásom is.Ha ez kell ahhoz,hogy Lisával legyek,megteszem.Ez a nő,vagyis Mrs Hamilstonnak sokkal könnyebb volt megnyílnom.Már nem akartam elzárkózni.Lisa felnyitotta a szemem és nem akartam az magányos farkasnak elkönyvelt fiú lenni.Elkell fogadnom,hogy apa már nincs velem,ami nagyon fáj,de tovább kell lépnem.Inkább a jó pillanatokat fogom megőrizni apáról,mint a rosszakat.Megvacsoráztunk és most az egyszer éreztem azt az érzést hosszú hónapok óta,hogy érdeklik,hogy mi van velem és figyelnek rám és arra amit mondok.Végre kezdtem magam elfogani és tartozni valakihez és mint kiderült ez nem olyan rossz,mint amilyennek tartottam.
Na mit szóltok ehhez a részhez?Brian ezek szerint tényleg megváltozik?♥
ESTÁS LEYENDO
Megváltoztattál/BEFEJEZETT/
RomanceEgy lány,aki most költözik Angliába és egy fiú,aki elvesztette önmagát.Van valami furcsa vonzódás köztük.Vajon kitartanak az érzéseik egymás iránt még akkor is,ha szét akarják őket választani? Részlet: -Kérlek akkor is szeress,ha nehézzé válik-mondt...