1.évad 14.rész-Megutált,de ez mégsem jó

10.9K 452 4
                                    

✳Brian szemszögéből✳

-Basszus..Basszus..-Nyugi Brian,ha ide jön,csak viselkedj természetesen.-motyogtam magamban.

Lisa felém haladt szinte futott. Pedig én egy kicsit húztam is az időt a motorozással nehogy összetalálkozzunk.

Lisa megköszörülte a torkát,mire hátrafordultam.

-Beszélnünk kell.-jelentette ki határozottan.

-Most is beszélünk-válaszoltam lekezelően.

-Brian elmondanád,hogy mégis mi a franc van veled. De ami még jobban érdekelne, hogy mi van köztünk?-csattant fel.

Muszáj megutáltatnom vele magam,ha a legjobbat akarom neki.

-Lisa,Jézusom-csattantam fel-Mi ez,hogy köztünk?Sosem volt olyan,hogy köztünk és nem is lesz. Attól mert csókolóztunk nincs olyan, hogy "mi". Nem tudtam,hogy ilyen naív vagy és egy csóktól,már az esküvőnket tervezgeted-mondtam neki pedig a szavaim engem is marcangoltak belülről. Tudom,hogy ezzel megbántom,de nem tehetek mást.

Arcán láttam,hogy telibe találtam.Szemei könnyesek voltak,de próbálta magát visszafogni,de ekkor rettenetesen dühös lett. Ezek a könnyek már nem csak színészkedésből jöttek elő.

-ENNYI?Most komolyan?-csattant fel- Olyan szánalmas vagy Brian!Te csókoltál meg és még én ringatom magam álmokba?Na ne viccelj. Ha jól emlékszem nem kényszerítettelek arra a csókra.-mondta,majd kifújta levegőt és folytatta egy kicsit halkabban-A barátod akartam lenni de mivel tudom mostmár,hogy a többieknek igaza van...Egy öntelt,önző és egy örök életében magányos farkas leszel mert mindenkit eltaszítasz magad körül-üvöltötte,majd megfordult és berohant a házukba.

Szavai itt csengtek a fülembe..öntelt,önző és magányos..mindig is tudtam ezt magamról,de tőle hallani mégis fájdalmasabb volt.

Beérve a szobámba kinéztem az ablakon át Lisa szobájának ablakára.Lisa az ágyán feküdt,feltehetően sírt.Boldognak kellene lennem,mivel ezek után soha nem fog szóba állni velem,de valamiért más érzés fogott el..Szomorúság.Lehetett volna  életemben egy ember aki szeretett volna de én ezt az embert nem érdemlem meg.
Nem érdemeltem meg szeretetét.

Megváltoztattál/BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora