1.évad 17.rész-Kiteszem őket a házból

10.8K 422 0
                                    

✳ Brian szemszögéből✳

-Te büdös ribanc-üvöltöttem Rosera,aki mostmár könnyes szemekkel ült az ágyon,de nem érdekelt-Az apám tavaly halt meg,érted?TAVALY!!Te meg már itt kefélteted magad.Kiéhezett ribanc-mondtam,ezt is üvöltve.

Az agyamat ellepte egyfajta köd amit nem tudtam megállítani.Ekkor Austin apja közbeszólt.

-Vigyázz a nyelvedre.Nincs jogod ilyen hangnemben beszélni vele.Mi csak egy kicsit szórakoztunk.Ráfért Rosra,hisz már lassan egy éve nem ért hozzá senki.-mondta nyugodt hangon,mosolyogva.

Szívesen lemostam volna azt a vigyort a képéről,de mivel ügyvéd biztos,hogy nem hagyná annyiban a dolgot.

-Szórakoztatok?Áhh tényleg én kérek elnézést.És ezt a szórakozást pont itt kellett megtennetek?AZ APÁM HÁZÁBAN?AZ APÁM ÁGYÁBAN?-üvöltöttem.Éreztem,hogy könnyes lesz a szemem,de nem,nem fogok síni.

Még az kéne.Most nem.Visszafogtam a könnyeim majd nehezen,de megszólaltam.

-Várj még egy kicsit,hogy rájöjjek hogyan rakhatlak ki innen Rose és az átkozott fiaddal együtt ebből a kurva házból-mondtam,mire leesett az álluk.

Nem számítottak rá,hogy tudok az örökségről, amit még mindig nem láttam mivel azt mondták,hogy megsemmisült de nem hittem nekik.Apám biztos nem adná oda nekik a házat. Szerette Roset de én mégis csak a fia vagyok és mindig azt mondta,hogy szeretné ha egy nap ez a ház az enyém legyen.Kivonultam a szobából,de még azért egy mondatot kinyögtem.

-Ohh és Rose!Elérem,hogy a szomszédok ne rólam beszéljenek hanem a keféléseidről az apám házában méghozzá a volt férjeddel.-nevettem fel gonosz kacajjal.

Tudom szar ember vagyok de azért jól esett tudatnom Roseal,hogy tudok olyan piszkosan játszani,mint ő.Bevonultam a szobámba,bezártam az ajtót majd lefeküdtem aludni.

Másnap reggel 11:32 keltem fel,még mindig komásan.Valaki kopogott,lementem a lépcsőn,majd megláttam Rebekát.Megdöbbentem,mivel egy jó ideje nem jött már át.Megváltoztam és az új énem nem tetszett neki.

-Szia!-mondta vigyorogava.

-Szia.Öhm bejössz?-kérdeztem,majd arrébb álltam.

-Csak azért jöttem,mert úgy hallottam jösz a ma esti buliba-mondta még nagyobb mosollyal

-Hát Reb,azt csak úgy felindulásból mondtam,nem gondoltam komolyan-mondtam meg az igazat.
Rebnek eltűnt a mosolya

-Tudhattam volna.Nem fogok könyörögni mert tudom,hogy makacs vagy.Akkor mégis csak úgy néz ki,hogy Lisa,Austin és én megyünk.Akkor jó szórakozást egyedül-mondta morcosan,mire indult kifelé.

Sosem járok bulikba egy ideje és most sem megyek el csak azért,mert ott lesz Lisa.És Austinnal lesz.Nem érdekel.Én ráztam le.Ezt akarom.Ez a jó nekem.Ugye?Persze,ez nem kérdés,vívtam meg magammal a harcot.Már elegem volt,hogy napok óta csak egyvalakin járt az eszem.

Teltek az órák.Filmeket néztem,amiket igazából vagy 10x már láttam,de muszáj volt elterelnem a figyelmem,ami nem nagyok sikerült.Aztán rájöttem,hogy a buli már elkezdődött..Hogy megelőzzem azt,hogy mégis elmenjek,elmentem fürödni,majd lefeküdtem aludni.Sokáig csak forgolódtam,de aztán elnyomott az álom.

Megváltoztattál/BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora