1.évad 41.rész-I miss you so much

7.6K 319 0
                                    

✳Brian szemszögéből✳

Még mi menjünk másik házba,amikor azok a férgek az apám házában élnek?Apa háza volt.AZ ÉN APÁMÉ.De jelen pillanatban nem foglalkoztam vele.Nem volt erőm egy nagy hercehurcát csinálni a dologból,hisz nem fogom apa emlékét megszégyeníteni,hogy a ház miatt kezdek el kifordulni önmagamból.Ha a ház kell nekik legyen az övüké.Nekem csak egyvalami számított.Lisa.Újra láthatom és vele lehetek.Elöntött a boldogság.Nemsokára együtt leszünk.De,mivan ha ő már továbblépett?

Azért mégis csak 9 hónapról van szó.Lehet,hogy már mást szeret.Nem tudnám elviselni ahogy mással van.Még mindig az asztalnál ültünk és csak várták a reakciómat.Nem akarok arra gondolni,hogy továbblépett.Inkább reménykedem.Reménykedem,
hogy szeretett annyira,hogy megvárt.Nagy mosoly jelent meg az arcomon.

-Köszönöm,ti vagytok a legjobbak-mondtam nekik és megöleltem mindegyiküket.

-És mégis miért döntöttetek a költözés mellett?-kérdeztem újra leülve az asztalhoz.

-Fiam.Már az első nap meséltél nekem arról a Lisa lányról akit szeretsz.Már akkor láttam,hogy fájt otthagyni őt.Nem akarom,hogy azért ne lehess vele,mert mi itt élünk.És azért mert nem mutatod ki,attól még látom,hogy szenvedsz.Tegnap nem akartalak zavarni ezért nem nyitottam be este.És nehogy azt hidd,hogy nem vettem észre,hogy eltűnt 3 pezsgő a konyhából.-mondta egy kicsit durcásan.

-Szeretlek anya-mondtam neki és megöleltem.Könnyes volt a szeme.

- Én is szeretlek fiam-mondta,majd letörölte a könnyét.

-És mikor költözünk?-kérdeztem izgatottan.

-Egy hét múlva.Már elintéztem,hogy halaszthasd ezt az évet.
Jövőre újra kezded a 12.-et.-mondta anya mosolyogva

-Köszönöm.-mondtam neki,majd berohantam a szobámba.Először azt gondoltam,hogy felhívom Lisát,de jobb lenne meglepni.Már csak pár hét és újra együtt lehetünk.Legalább is remélem...

Megváltoztattál/BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora