1.évad 49.rész-Hazamehetek

8.3K 322 0
                                    

🔯Lisa szemszögéből🔯

Ma hazamehetek.Végre.Brian olyan édes volt,egész végig ott volt mellettem,még éjszaka is.Nem tudom,hogyan érdemeltem ki ezt a srácot.Ma jönnek a szülei.Egy kicsit félek,hogy mit is fognak hozzám szólni,mivel mi van,ha nem tetszem nekik?Az ütésekből csak egy pár folt maradt az arcomon,de már enyhülnek.Austin is időközben lábadozik.Beszéltem vele és megköszöntem,hogy aznap átjött és megmentett.Bocsánatot kért azért ami a buliban történt.Megbocsájtottam neki,mivel ha megmentik az életed nem fogsz rá tovább haragudni,meg többet nem történhet meg ilyesmi mivel ott van mellettem Brian.

Ahogy beléptünk a házba emberek ugrottak fel és üvöltötték,hogy ÜDV ITTHON LISA! Szemeim megteltek könnyel,mivel nagyon jólesett ez a gesztus.Megöleltek és bemutatkoztak.Ott volt Brian anyukája,nagynénje és únokahúga anya és mi Briannel.A nap további részében nevettünk és sokat beszéltünk.Este fele volt,mikor Brian anyának segített lepakolni az asztalt,míg én és Brian családja a nappaliban üdögeltünk.Lilian(Brian anyja) odaült mellém és megfogta a kezemet.

-Köszönöm,hogy segítettél a fiamon-mondta könnyes szemmel.Nem értettem,hogy mire gondol.

-Öhm ezt hogy érti?-kérdeztem félénken.

-Ugyan légyszi tegeződjünk,végül is nem vagyok annyira öreg-kuncogot.

-Brian elmesélte,hogy mellette voltál,mikor mindenki utálta.Miattad akar jobb emberré válni.-mondta mosolyogva.

-Ezt nem kell megköszönnöd Lilian,szeretem a fiad és mellette maradok-válaszoltam neki és megöleltem.Tudtam,hogy attól félt,hogy elhagyom a fiát és Brian újra összetörik,de ez nem fog megtörténni SOHA.

Miután elmentek a vendégek,megkértem Briant hogy aludjon nálunk.Anya éjszakás volt és nem akartam egyedül maradni.Beleegyezett és felmentünk zuhanyozni,persze külön külön.

Megváltoztattál/BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora