Hallgatva Rebekát átáreztem,hogy miért is viselkedik így Brian.Elköszöntem Rebekától aki a a másik irányba kezdett el menni.A haza vezető úton annyira törtem a fejem Brianen,hogy nem is figyeltem az előttem lévő biciklisre aki felém száguldozva majdnem nekem jött,de hirtelen két erős kar rántott el az útból.Hátranéztem és megpillantottam ŐT.Zöld szemei az arcomat fürkészték aggodalmasan.
-Hé,szomszéd lány.Jól vagy? Óvatosabbnak kellene lenned.Tudod nem mindenki ilyen úriember,mint én,aki megmenti a bajba jutott hölgyeket.-mondta mosolyogva amitől nekem is mosolyra húzódott a szám.
-Igen Brian,ha rád nézek egyből az úriember jut eszembe-mondtam nevetve amire ő is elkezdett megjátszott sértődöttséggel nevetni.
Folytatjuk az utunkat,míg Brian meg nem törte a csendet.
-Gondolom már beszéltek rólam neked.Ne higgy el mindent amit hallasz.-mondta őszintén.
Nem tudtam mire vélni,hogy mi ez a hirtelen érzelmi kitörés,ezért nem válaszoltam.Elém fordult egy hirtelen mozdulattal mire én megtorpantam.Felnéztem zöld szemeibe és úgy éreztem,hogy ezeket a szemeket életem végéig tudnám nézni.
-Te ne higgy nekik. - mondta zavartan. Kilépett az úttestre a le parkolt motorjához, majd felület rá és elhajtott.
Mégis mi volt ez?Miért édekli,hogy mit gondolok róla?Most miért volt kedves,amikor a suliban olyan szűkszavú volt?Ezeknek a kérdéseimnak csak egyvalaki tudta a választ és az Ő volt,Brian.Ezek ellenére fülig érő szájjal értem haza hisz akkor csak érdekli,hogy mit gondolok róla.
Ezek szerint ő is érzi ezt a furcsa kis vonzalmat ami köztünk van vagy csak én vagyok túl naív?
Miután megvacsoráztam anya még mindig nem volt otthol,mivel késő estig dolgozott,hogy megmutassa nem hiába vették fel a céghez.
Felmentem a szobámba.Korom sötét volt csupán a utca fényei világították be a szobámat.Leültem az ágyamra és az előttem lévő ablakból néztem ki a szomszéd házra.A mellettük lévő ház szinte ugyan úgy nézett ki,mint a mienk csupán annak a kerítés nem fehér,hanem kék volt.Volt egy ablak ami pont a szobám ablakával szembe volt.
Eltelt pár perc és a szomszéd szobában felkapcsolódott a villany.Közelebb mentem az ablakomhoz és elkezdtem leskelodni.
-Mint valami megszállott,-gondoltam magamban.
Brian volt az.Szóval ez az ő szobája.Pont az enyémmel szemben.Kezdtem megkedvelni ezt a költözés dolgot.Brian levette a pólóját,majd az ágyra dobta.Én gyorsan elfordultam, nem tudtam rávenni magam,hogy ne nézzem kidolgozott testét de mégis rászántam magam,hogy elforduljak,hisz én se örülnék neki,ha leskelődnének rám.Elmentem fürdeni,majd lefeküdtem aludni.Nem kellett sok,egyből elnyomott az álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Megváltoztattál/BEFEJEZETT/
RomansaEgy lány,aki most költözik Angliába és egy fiú,aki elvesztette önmagát.Van valami furcsa vonzódás köztük.Vajon kitartanak az érzéseik egymás iránt még akkor is,ha szét akarják őket választani? Részlet: -Kérlek akkor is szeress,ha nehézzé válik-mondt...