1.évad 33.rész-Amikor megtudod,hogy ki az igaz barát

8K 341 1
                                    

🔯Lisa szemszögéből🔯

Nem tudom mennyi idő telhetett el,amikor nyitódott az ajtóm.Nem néztem rá,csak feküdtem az ágyon összekuporodva és sírtam.Valaki leült az ágyamra,mivel kissé besüppedt.És ekkor meghallottam Rebeka hangját.

-Semmi baj Lisa,megoldjuk-mondta és magához vonva megölelt.

Egy órát sírtam Rebeka vállán,mire arra lettem figyelmes,hogy teljesen eláztattam a könnyeimmel a pólóját.

-Ssajnállom-mondtam még mindig bőgve.Mikor egy kissé megnyugodtam elmeséltem Rebekának mindent.
Jó persze a szex részt kihagytam.

Amikor meséltem neki volt,hogy nevettem és akkor velem nevetett,amikor sírtam ő is sírt.A story végére mindketten egy nagy kupac zsebkendő mellett üldögéltünk.

-Kérdezhetek valamit?-kérdezte.

-Persze-válaszoltam és töltöttem magamnak egy pohár narancslevet,amit anya hozott fel.

-Miért pont Ő kell neked,amikor bárkit megkaphatsz?-kérdezte,mire gondolkodás nélkül rávágtam.

-Azért,mert Őt talán mégsem..
Látszott,hogy nem teljesen érti,ezért kifújtam a levegőt és nekikezdtem.

-A fiúk terén sosem voltam profi.Ha akartak tőlem valamit annak köze volt a szexhez.Mióta ideköltöztünk vonzott valami benne,valami megmagyarázhatatlan.Eleinte ellökött magától,de akkor tovább küzdöttem és aztán kezdett megnyílni,de ekkor újra elökött,de ekkor sem adtam fel.Minnél jobban kezdtem megismerni,annál jobban szerettem.És tudod mi a legrosszabb az egészben?Az,hogy utolsó este furcsán viselkedett,de én túl vak voltam,hogy ezt észrevegyem.Azt kérte,hogy akkor is szeressem ha nehézzé válik,és most?Minden nehéz és én mégis szeretem.De tudod mi a legvicesebb?Aki a legboldogabbá tud tenni,az tesz a legszomorúbbá..-mondtam és itt nem bírtam tovább újra zokogni kezdtem.Már Rebeka is zokogott.
Igazi barát volt és ezt itt be is bizonyította.

-A picsába Lisa te tényleg szereted-mondta a szemét törölgetve,mire én csak hevesen bologattam.

-Először azt hittem,hogy sohasem fogom neki megbocsájtani,hogy ilyen könnyen lemondott kettőnkről,de könnyebb lenne utálni,ha nem hiányozna ennyire.Kurva szarul végződött,de mégis életem legboldogabb időszakát neki köszönhetem-mondtam elcsukló hangon,mire Rebeka csak újra megölelt.

Fogalma sem volt arról,hogy mennyit jelentett ez nekem,hogy valaki ott legyen mellettem és kisírhassam magam.Pár óráig még beszélgettünk,kivégeztünk 3 csomag csokis kekszet és éjjel 2:45 álomba zuhantunk.5:36 felriadtam és arra eszméletem,hogy megint mennyire hiányzik.Brianre gondolva újra elaludtam.

Megváltoztattál/BEFEJEZETT/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant