1.évad 3.rész-A szomszéd srác

15.5K 465 26
                                    

A lábaim lefagytak,már nem féltem,csak kíváncsi voltam,hogy ki ez a srác.Centik voltak köztünk mire megszólal.

-Ki a fasz vagy te,hogy érdekeljen az,hogy hogy vagyok?-kérdezte gúnyosan.

És ezzel tönkre is tette a pillanatot.Nagyszerű én hülye még azt hittem megcsókol.

-Ma költöztünk ide,de ahogy látom egy igazi pöcsfej a szomszédunk. Én is örvendek.-mondtam gúnyosan.

A srác nevetett és levette kapucniját.
Sötét barna haja volt,már szinte fekete és gyönyörű zöld szeme.Nem tudtam róla levenni a szemem. Mire rájöttem,hogy pár perce már bámulom elkaptam a fejem és az arcom már egy paradicsomot megirigylő piros színben pompázott.A fiú észrevette ezt és halkan kuncogott majd megkérdezte

-Mi a neved?

-Lisa.Lisa Hamilton.És neked?-kérdeztem még mindig piros arccal.

-Brian Anderson.-válaszolt és áthajolva a kerítésen lehányta a cipőm,majd hátatfordított és bement a házba.

Arcom még mindig piros volt,de már nem azért,mert zavarban voltam,hanem kibaszott dühös.Elég cifrán káromkodtam,szinte üvöltötten aztán én is beviharoztam a házba.Miután letisztítottan a cipőm én is megfürödtem.Annyira dühös voltam a fiúra,hogy el is feledkeztem a holnap kezdődő suliról.

☀Másnap reggel☀

Anya 7:00 rohant be a szobámba kopogás nélkül és elkezdett kiabálni,hogy nem késhetek el az első napon.Úgy megijesztett,hogy megugrottam és bevertem a lábam az ágyam végébe ami egy káromkodást vont maga után. Anya most nem szólt rám a csúnya szavakért,pedig utálja ha így beszélek most éppen a ruhásszekrényemmel volt elfoglalva,hogy mit adjon rám.

Odaléptem mellé és kitessékeltem a szobámból mondván,hogy nem vagyok kisgyerek feltudok öltözni egyedül is.Egy fekete nadrág és egy bordó csipkés felső mellett választottam,hajamat begöndörítettem és egy kis sminket is tettem fel.
7:40-re már kész is voltam.A suliba tartó út max 10 perc,de mivel nem volt kedvem anya oktatását hallgatni,inkább elindultam a suliba.Lassabban mentem,mint szoktam,hogy megnézhessem a környéket.Kellemes idő volt. Útközben felhívtam Amyt is és megígértem neki,hogy este visszahívom.
A KÉPEN BRIAN LÁTHATÓ👇♥

 A KÉPEN BRIAN LÁTHATÓ👇♥

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
Megváltoztattál/BEFEJEZETT/Место, где живут истории. Откройте их для себя