Az első óra matek volt,gyorsan elment mivel első nap van ezért nem tanultunk csak elmeséltük egymásnak a nyári élményeinket és persze én is bemutatkoztam.Brian fel sem kelt egész órán,sőt szinte egész nap.Mikor véget ért a 7. óránk, Rebekával elindultunk ki az épületből és megláttam Briant aki épp a morotjára pattant és elhajtott.Rebeka ezt észre is vette.
-Nem mindig mogorva.Vannak jó pillanatai.Én személy szerint kedvelem Briant,ő az aki átsegített a nehéz napjaimon.-mondta Rebeka,majd nagy levegőt véve folytatta
-Tudod 9.-ben kezdtem rájönni,hogy nem a fiúkhoz vonzódom.Csak ezt nem mertem bevallani senkinek,de Brianben valamiért megbíztam.Elmondtam neki és akkor tudtam,hogy számíthatok rá.Eleinte belémkötöttek és a fejemhez vágták,hogy "leszbikus ribanc" vagyok,de Brian mindig megvédett és mellém állt.Mostanra neki köszönhetem,hogy felvállalom önmagam és nem félek.Na meg persze van egy gyönyörű barátnőm is akivel lassan 6 hónapja együtt vagyunk.A bátyja egy igazi pöcs,de mégis ő az Isten a suliban és az anyja is a bátyját szereti.Briant szinte le se szarja.-mondta,nekem viszont összeszorult a szívem.
Megsajnáltam Briant.De ahogy hallgattam Rebekát valamit nem értettem.
-Várj!Hogy érted,hogy a bátyja a suli Istene?Ide jár?-kérdeztem tele kíváncsisággal.
-Igen ide jár,sőt osztálytársunk is.Emlékszel amikor reggel neked ment az a pöcsfej labdával a kezében?-kérdezte
-Igen,emlékszem.Váárj ugye nem ő az?-kérdeztem hitetlenkedve.
-De,ő az.Austinnal csak mostohatesók,mivel Brian apja és Austin anyja összeköltöztek mikor a fiúk még csak 5 évesek voltak.Eddig minden rendben volt,de tavaly Brian apja meghalt autóbalesetben és onnantól Brian nem volt önmaga.Teljesen összetört,mivel az apja volt az egyetlen családtagja miután anyja elhagyta amikor 2 éves volt.Mostohaanyja nem segített neki túljutni apja halálán,inkább hagyta szendvedni.Austin innen kedvenc lett a családban és Brian szinte feledésbe merült.A suliban is kiemelkedő volt az eredménye,de tavaly óta..már leszar mindent és mindenkit.Amikor elsősök voltunk itt a gimiben,Brian volt az Isten.Az összes lány őt akarta,Austin csak örök második volt és ezért mindig is gyűlölte Briant.Tavaly óta ez is megváltozott. Persze a lányok többsége még mindig odavan Brianért,mivel a rosszfiús külső tetszik nekik,de Brian az összes lányt lekoptatja.Ezt még nem fejtettem meg,hogy miért nem akar senkit közel engedni magához,mivel nekem se mondta el-mondta Reb,hangja tele szomorúsággal.
BẠN ĐANG ĐỌC
Megváltoztattál/BEFEJEZETT/
Lãng mạnEgy lány,aki most költözik Angliába és egy fiú,aki elvesztette önmagát.Van valami furcsa vonzódás köztük.Vajon kitartanak az érzéseik egymás iránt még akkor is,ha szét akarják őket választani? Részlet: -Kérlek akkor is szeress,ha nehézzé válik-mondt...